עמוד 1 מתוך 1

כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 18:26
על ידי icemen
עבודה שנייה בסיגמנטים..
גובה 20 ס"מ. רוחב 14 ס"מ
בנוי מ-5 עצים שונים (בוק,אלון,מהגוני,מייפל,דובדבן)
גימור -סנדינג סילר ודניש אוייל

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 19:37
על ידי sarit zur
אביחי-
יפה להפליא!
הגוונים נפלאים..........

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 19:48
על ידי yd
כל הכבוד, יצא מקסים.

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 03 אפריל 2011, 22:20
על ידי Maximus
אין לי מילים, זה פשוט נהדר.

אמנות לשמה.

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 04 אפריל 2011, 18:01
על ידי shahafdori
מהממממממממממם +++++
:)

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 04 אפריל 2011, 18:23
על ידי moshik
יצא מעולה כבר עושה לי חשק.

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 05 אפריל 2011, 12:51
על ידי ezerzur
יפה מאד , אוהב את האי סימטריה

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 05 אפריל 2011, 14:26
על ידי icemen
תודה למחמיאים.. העונג כולו שלי.. :D

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 05 אפריל 2011, 18:06
על ידי zigi
לא נעים לי , אבל אני מתחיל לקנא באלה שמוציאים עבודות כאלה מתחת ידם. אני רק בתחילת הא-ב של החריטה וואו כמה עוד יש לי ללמוד .
אביחי יופי של דבר.

Re: כד חרוט מסיגמנטים

הודעהפורסם: 05 אפריל 2011, 22:36
על ידי shutter
יפה ומיוחד!!!