עמוד 1 מתוך 1

עבודות חדשות ישנות

הודעהפורסם: 29 מרץ 2011, 20:03
על ידי Maximus
ערב טוב,

מספר דברים שרציתי לפרסם בעבר בפורום אך לא יצא:

Re: עבודות לדשות ישנות

הודעהפורסם: 29 מרץ 2011, 22:39
על ידי Moshe Eshel
אהבתי במיוחד את האפריקני האחרון!

Re: יופי של עבודות..!

הודעהפורסם: 29 מרץ 2011, 23:21
על ידי icemen
טוב לראות גם עבודות גילוף,בנוסף לנגרות הקלאסית והחריטה..
תבוא לבקר, תקבל עצים יחודיים לחריטה..

Re: יופי של עבודות..!

הודעהפורסם: 30 מרץ 2011, 18:21
על ידי Maximus
משה / אביחי - תודה !

אביחי - לא הבנתי אם התכוונת לעצים לחריטה או לגילוף, כי עדיין אין לי מחרטה
:wink:
בכל אופן, נתראה אצלך בחמישי הבא.

Re: עבודות לדשות ישנות

הודעהפורסם: 25 אפריל 2011, 08:50
על ידי sarit zur
יפה להפליא, מקס...
מאוד אוהבת דברים ספונטנים, וגם מוקפדים.... נראה שזו התוצאה........

Re: עבודות חדשות ישנות

הודעהפורסם: 07 אוגוסט 2011, 18:48
על ידי omerartist
התגליף של האצבע ממש מדהים, כמבקר קבוע בגלריות עדיין לא נתקלתי בפסל מדויק ויפה שכזה. ממש אהבתי...