עמוד 1 מתוך 1
עבודות חדשות ישנות

פורסם:
29 מרץ 2011, 20:03
על ידי Maximus
ערב טוב,
מספר דברים שרציתי לפרסם בעבר בפורום אך לא יצא:
Re: עבודות לדשות ישנות

פורסם:
29 מרץ 2011, 22:39
על ידי Moshe Eshel
אהבתי במיוחד את האפריקני האחרון!
Re: יופי של עבודות..!

פורסם:
29 מרץ 2011, 23:21
על ידי icemen
טוב לראות גם עבודות גילוף,בנוסף לנגרות הקלאסית והחריטה..
תבוא לבקר, תקבל עצים יחודיים לחריטה..
Re: יופי של עבודות..!

פורסם:
30 מרץ 2011, 18:21
על ידי Maximus
משה / אביחי - תודה !
אביחי - לא הבנתי אם התכוונת לעצים לחריטה או לגילוף, כי עדיין אין לי מחרטה
בכל אופן, נתראה אצלך בחמישי הבא.
Re: עבודות לדשות ישנות

פורסם:
25 אפריל 2011, 08:50
על ידי sarit zur
יפה להפליא, מקס...
מאוד אוהבת דברים ספונטנים, וגם מוקפדים.... נראה שזו התוצאה........
Re: עבודות חדשות ישנות

פורסם:
07 אוגוסט 2011, 18:48
על ידי omerartist
התגליף של האצבע ממש מדהים, כמבקר קבוע ב
גלריות עדיין לא נתקלתי בפסל מדויק ויפה שכזה. ממש אהבתי...