עמוד 1 מתוך 1

קערה - ינבוט

הודעהפורסם: 13 מרץ 2011, 17:50
על ידי moshik
אביחי היה אצלי ושוב השאיר משהו לחרוט

Re: קערה - ינבוט

הודעהפורסם: 13 מרץ 2011, 17:57
על ידי Maximus
נראה נפלא

עכשיו הגיע הזמן לחרוט את הסיסם :)

Re: קערה - ינבוט

הודעהפורסם: 13 מרץ 2011, 18:21
על ידי max63
מושיק ואביחי - שיחקתם אותה שוב!

ינבוט - עץ קוצני שמוצאו מדרום אמריקה, בעל סבילות ליובש. יכול להגיע עד לגובה של 12 מטר. באנגלית - mesquite. פירותיו תרמילים והזרעים שבהם הם מקור למזון ואף כתוסף לקפה. כמו כן, העץ ידוע ברפואה העממית כמקור חשוב לתרופות.

Re: קערה - ינבוט

הודעהפורסם: 13 מרץ 2011, 19:28
על ידי ykyk
שלום
עבודה יפפיה

Re: קערה - ינבוט

הודעהפורסם: 13 מרץ 2011, 20:58
על ידי Moshe Eshel
יצא מעניין מאוד, הקערה ממש מסתכלת עלי...