עמוד 1 מתוך 1

סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 04 מרץ 2011, 10:36
על ידי ezerzur
חברים , הכנתי מצגת עם הסברים לחריטת עט , נמצא תחת כותרת "המדריך ", בסרגל ,

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 04 מרץ 2011, 13:33
על ידי dudi
שאפו.
רב תודות. ממש מצויין זה בדיוק מה שחיפשתי ולי זה מועיל יותר מסרטון כי למעשה זה מחלק באופן ברור את העבודה לשלבים.
אני בטוח שעוד בורי עטים כמוני ישאבו ידע מהמדריך שלך.
ישר כח,
דודי

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 05 מרץ 2011, 15:23
על ידי shlomi
אחלה מדריך, נותר רק לקנות את הציוד וקדימה לעבודה
כל הכבוד

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 05 מרץ 2011, 21:43
על ידי artagel
תעוד מעניין נותן חשק להתחיל

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 18 מרץ 2011, 14:44
על ידי Alex Milch
האם יודעים עליך "בקהילה" שאתה כותב כאן?

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 18 מרץ 2011, 19:23
על ידי ezerzur
שלום אלכס
ראשית אינני חייב דבר לאיש !!!!!!!!!!
שנית הטרור של יהודה לוי אינו נוגע לי יותר לשמחתי
ואחרון חביב מה דעתך על המצגת?

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 19 מרץ 2011, 03:43
על ידי zigi
קודם כל יופי של תעוד, כל הכבוד.
כאחד שרק מתכוון להתחיל לחרוט, את המחרטה קניתי כבר, ועתה אני משלים בארצות הברית (ביקור) רכישת פריטים משלימים ע"פ הנחיות של פיני ידידנו
בהחלט שהתעוד הנ"ל יעזור לי בנסיונותי הראשונים בחריטה.
וברוך הבא בצל קורתנו

Re: עזר ידידי-סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 19 מרץ 2011, 13:01
על ידי Alex Milch
לצערי נעלם ה-THREAD VIEW בדפי הפורום שבאמצעותו ניתן לראות מי משרשר/עונה למי.
כוונתי בהחלט לא היתה אליך, אלא ל-ARTAGEL (פשוט נזכרתי במייל שקבלתי וששמור אצלי בענין דומה).

אכן אהבתי את הסדנא, ויותר מזה את "התנפלותך" על יצירת העטים הכל-כך שונים מאלו שאני בד"כ רואה.

Re: סדנא וירטואלית לחריטת עט

הודעהפורסם: 22 מרץ 2011, 16:23
על ידי eldadm
תודה עזר, מדריך מצויין!!
בייחוד אהבתי את הטיפ של לקדוח במקדח של 6.8 מ"מ.
אני חושב שזה יכול להסביר למה בעטים שלי יש tearout כשקוטר העץ מתקרב לזה של ה- Insert. העץ פשוט לא ממש צמוד ולכן החריטה היא "באוויר".
אני הולך לנסות עם מקדח 6.8 מ"מ.

אלדד.