עמוד 1 מתוך 1

טכניקה יפנית

הודעהפורסם: 21 פברואר 2011, 13:00
על ידי Eagle
שימו לב לסכין שלמרות גודלה ועוצמתה יודעת גם להיות עדינה..

שימו לב לטכניקה המאוד יעילה של כנפיים וזנב- במקום לגרוע מסביב כמויות של נסורת!

*גם המסור שלו חותך מהר..

מישהו יודע באיזה עץ מדובר?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Iome0_REpXw&feature=related[/youtube]

Re: טכניקה יפנית

הודעהפורסם: 21 פברואר 2011, 13:59
על ידי max63
העצם הם משני סוגים שגדלים רק ביפן ובסין: Koshiabura ,Enjyu
המשור הוא דוזוקי ותענוג לנסר איתו. ממליץ בחום. הוא חותך רק במשיכה (לעומת המערבי שחותך בדחיפה).
קצת על אומנות ה-sasano - bori:
בורי = גילוף ביפנית
ססנו = שם האזור והכפר בהם מבצעים זאת כבר מאות שנים
הבובות נעשו במקור ע"י איכרים שהשוגון המקומי עודד אותם לבצע בביתם להשלמת הכנסה. הציפורים נמסרו כתרומה לאלים או כמתנות. ביפן היום מקובל לתת אותם לרגל לידת ילד או בביקור של אח"ם.

Re: טכניקה יפנית

הודעהפורסם: 21 פברואר 2011, 14:33
על ידי zigi
זהו.....לא צריך ראוטר, לא צריך דרמל, לא צריך שום כלי חשמלי, הנה ההוכחה שניתן לעשות בכלים ידניים כמעט כל דבר, ואז אנחנו פטורים מלרוץ לצלח ולבקש הנחה כחבר פורום.