עמוד 1 מתוך 1

המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

הודעהפורסם: 06 פברואר 2011, 21:50
על ידי ykyk
שלום
כלי שעשיתי היום המיץ של העץ עוד השפריץ עלי.
מידות:20X15 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
איזה עץ לא יודע אני יודע שזה היה שיח שגדל הרבה.
ביי

עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 06 פברואר 2011, 22:02
על ידי icemen
איך העץ מקבל ברק ונראה טוב, למרות שהוא טרי..?

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 06 פברואר 2011, 22:10
על ידי ykyk
כפי נראה הוא היתיבש במהלך העבודה והליטוש

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 06 פברואר 2011, 23:48
על ידי najimovm
נראה יופי של חומר.
תעלה בבקשה תמונה של השיח לפני העיבוד, אולי נצליח לזהות.

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 07 פברואר 2011, 01:10
על ידי ykyk
אין לי. אבל יש לי תמונה שלהגזע

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 07 פברואר 2011, 10:11
על ידי Pini Gold
אין מילים ...
אולי זה ינבוט?

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 07 פברואר 2011, 14:59
על ידי ykyk
תודה
העץ הזה משאיר דידים ריח גם אחרי ששוטפים את הידים.
ביי

Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

הודעהפורסם: 07 פברואר 2011, 23:06
על ידי Eliko
זה ינבוט באנגלית זה נקרא היקורי (הנסורת שלו טובה לעישון בשר...)

Re: המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

הודעהפורסם: 09 פברואר 2011, 08:21
על ידי ezerzur
עבודה יפה מאד , והתןצאה מהממת , איזה יופי יש לעץ !!!

Re: המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

הודעהפורסם: 09 פברואר 2011, 08:27
על ידי ykyk
תודה לכולם