עמוד 1 מתוך 1
המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

פורסם:
06 פברואר 2011, 21:50
על ידי ykyk
שלום
כלי שעשיתי היום המיץ של העץ עוד השפריץ עלי.
מידות:20X15 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
איזה עץ לא יודע אני יודע שזה היה שיח שגדל הרבה.
ביי
עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
06 פברואר 2011, 22:02
על ידי icemen
איך העץ מקבל ברק ונראה טוב, למרות שהוא טרי..?
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
06 פברואר 2011, 22:10
על ידי ykyk
כפי נראה הוא היתיבש במהלך העבודה והליטוש
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
06 פברואר 2011, 23:48
על ידי najimovm
נראה יופי של חומר.
תעלה בבקשה תמונה של השיח לפני העיבוד, אולי נצליח לזהות.
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
07 פברואר 2011, 01:10
על ידי ykyk
אין לי. אבל יש לי תמונה שלהגזע
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
07 פברואר 2011, 10:11
על ידי Pini Gold
אין מילים ...
אולי זה ינבוט?
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
07 פברואר 2011, 14:59
על ידי ykyk
תודה
העץ הזה משאיר דידים ריח גם אחרי ששוטפים את הידים.
ביי
Re: עוד כלי יפיפה שלך..!!

פורסם:
07 פברואר 2011, 23:06
על ידי Eliko
זה ינבוט באנגלית זה נקרא היקורי (הנסורת שלו טובה לעישון בשר...)
Re: המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

פורסם:
09 פברואר 2011, 08:21
על ידי ezerzur
עבודה יפה מאד , והתןצאה מהממת , איזה יופי יש לעץ !!!
Re: המיץ של העץ עוד השפריץ עלי

פורסם:
09 פברואר 2011, 08:27
על ידי ykyk
תודה לכולם