חוות דעת
שלום
משהו שעשיתי היום בפעם הראשונה ואני מעוניין לשמוע מכם הערות והארות.
העץ הוא דובדבן.
תודה
משהו שעשיתי היום בפעם הראשונה ואני מעוניין לשמוע מכם הערות והארות.
העץ הוא דובדבן.
תודה
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/