עמוד 1 מתוך 1

חוות דעת

הודעהפורסם: 30 ינואר 2011, 21:31
על ידי m0528
שלום
משהו שעשיתי היום בפעם הראשונה ואני מעוניין לשמוע מכם הערות והארות.
העץ הוא דובדבן.
תודה

Re: חוות דעת

הודעהפורסם: 30 ינואר 2011, 22:05
על ידי ykyk
שלום
אולי תעשה לו לכה אני חושב שזה יוסיף

Re: חוות דעת

הודעהפורסם: 31 ינואר 2011, 13:07
על ידי gal-galim
יפהמאוד
תגיד באיזשהו שלב זה עלה על המחרטה? או שרק ידנית??