עמוד 1 מתוך 1

ניסיון

הודעהפורסם: 17 ינואר 2011, 14:49
על ידי ykyk
שלום
עשיתי נסיון לעשותו קערה שיושבת על כד. את הכד חתכתי ויצרתי רגלים .
את החיתוך עשיתי ביד חופשית ללא ראש חלוקה או שרטוט.
מידות:אורך כללי 37 ס"מ
אורך הרגלים 25 ס"מ
רוחב ואורך הקערה 12X16.5 ס"מ
סיום: סנדיק סילר ופרנץ פוליש
ביי

אני מקנא

הודעהפורסם: 17 ינואר 2011, 16:32
על ידי Moshe Eshel
ישראל, אתה כל פעם מנסה משהו חדש - וכל פעם אני מתפעל מחדש...
הרעיון יצא לך מדהים! הגימור של הקערה, הצורה.

שאלה, את הכד חרטת גם מבפנים ואז חתכת, או שרק חרטת מבחוץ?

Re: אני מקנא

הודעהפורסם: 17 ינואר 2011, 19:39
על ידי ykyk
שלום
אני חורט את הצורה הכללית ועושה בפתח של הקערה מקום לתפסנית.
ואז אני הופך את הכלי ומתחיל מהבסיס לרוקן את הכד ועושה 2 חורים בדופן לראות
את העובי.
לאחר שסיימתי לחרוט את הכד אני מהמקום שנכנסתי לרוקן אותו אני תופס בפוטר ושם לונטה ומתחיל לרוקן את הקערה ומסיים סופית את פנים הקערה.
אני מקווה שהבנת.
ביי

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 17 ינואר 2011, 21:02
על ידי yd
עבודה יפיפיה,רעיון מקסים והביצוע עוד יותר.

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 18 ינואר 2011, 07:25
על ידי sarit zur
יפהפה!

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 18 ינואר 2011, 07:29
על ידי ykyk
תודה
מה שינתה את השם משתמש?
ביי

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 18 ינואר 2011, 10:21
על ידי Pini Gold
שרוליק - מברוק. יש לך דמיון ורעיונות מוצלחים

Re: ניסיון

הודעהפורסם: 20 ינואר 2011, 12:54
על ידי ezerzur
כל הכבוד , יופי של יצירה