עמוד 1 מתוך 1

קורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 06 ינואר 2011, 14:55
על ידי kobi
במרכז ויצו בית הכרם עומד להיפתח קורס לחריטה בעץ. הקורס כולל שישה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד, 6 תלמידים בלבד. סדנא חדשה ומאובזרת היטב.
לפרטים
http://www.youtube.com/watch?v=JU09TQUCW0o

[email protected]

Re: קורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 06 ינואר 2011, 16:12
על ידי max63
מי מרצה \ מרצים?

Re: קורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 08 ינואר 2011, 10:41
על ידי ezerzur
על פניו נראה נחמד , על חורחה לא שמעתי ואינני יודע מיהו , חסרים פרטים רבים כמו מחיר הקורס , על איזה כלים עובדים , סה"כ רוב הקורסים למתחילים מציעים אותו הדבר , אותו החומר , אף אחד אינו יוצא מגידרו ומציע משהו שונה שייחד אותו מהאחרים ,

Re: קורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 08 ינואר 2011, 19:23
על ידי Moshe Eshel
על חורחה שמעתי פעם או פעמיים, אבל לא יותר מזה, לא הייתה המלצה או שום מידע על יכולותיו כמורה, רק שעשה כל מיני עבודות (וגם בגלריה ניתן לראות תמונות מעניינות).

אז אין לי מושג איך יהיה הקורס, גם כמו שנראה מהפרסום באתר ה"אמיתי" http://www.wizo-bh.org/
http://www.wizo-bh.org/~wizoco/content.php?id=138

אני כן חושב שעצם העובדה שמוסד כלשהו מאמין מספיק בתחביב כדי להרים סדנה מסודרת אומר שאנחנו לקראת עליית דרגה בתחום בארץ - לפחות תקווה... כל הכבוד על ההשקעה!

Re: קורס חריטה בעץ

הודעהפורסם: 09 ינואר 2011, 14:23
על ידי kobi
חורחה הוא חרט מיומן ומקצועי. תושב בית זית. יש לו מבחר עבודות יפות שמופיעות בקישור שצורף למודעה הראשונה.
עלות הקורס היא 1500 ש"ח לשישה מפגשים.
נא שלח דוא"ל ל [url][email protected][/url]
ותקבל פרטים נוספים.