חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

קערה ללימונים

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

קערה ללימונים

הודעהעל ידי shlomi » 01 ינואר 2011, 21:35

קוטר 21 ס"מ ,גובה 7 ס"מ, עומק 5-5.5 ס"מ
עץ לא מזוהה ,משהו מחטי עבודה של אחר צהריים גשום
קבצים מצורפים
HPIM2452.JPG
HPIM2453.JPG
HPIM2454.JPG
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40

תתחדש ותהנה

הודעהעל ידי eyal g » 01 ינואר 2011, 22:24

אני אשמח לשמוע על ההדבקה (אם אתה הדבקת לבד)
והגימור - במה השתמשת להבליט את הטבעות הצורה.
eyal g
סופר משתמש
 
הודעות: 406
הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23

Re: תתחדש ותהנה

הודעהעל ידי shlomi » 01 ינואר 2011, 22:43

העץ היה בסיס של משטח שמצאתי ברחוב 7X7 ס"מ ואורך 120 ס"מ המישטח היה באורך של 4 מטר ,שממנו עשיתי שולחן עבודה למחסן היו 5 קרשים למישטח 4 שימשו כרגליים לשולחן והחמישי הגיעה למחרטה
ההדבקה די פשוטה חיתוך אורך לפי 3 מהעובי הדבקה בדבק נגרים צהוב סגירה בקליבות למשך כל הלילה כ15 שעות עד לתחילת העבודה
הגימור ליטוש מנייר 80 עד 300 וצמר פלדה
צביעה עדינה בלזור שחור לכה פוליוריטנית והברקה בבד כותנה
קבצים מצורפים
HPIM2455.JPG
shlomi
סופר משתמש
 
הודעות: 304
הצטרף: 09 אוגוסט 2009, 10:40


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים

cron