עמוד 1 מתוך 1

קערה

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2010, 19:09
על ידי shutter
קערה בקוטר 25 ס"מ מאיקליפטוס אדום (שלוש שנים לאחר כריתה). גימור בשמן וקס. הותרתי דופן עבה בגלל הסדקים הרבים שבעץ.
מצטער על איכות התמונה, האתר לא מאפשר לי להעלות קבצים שצולמו ברזולוציה גבוהה יותר.
אופיר

Re: קערה

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2010, 19:18
על ידי yd
יפיפה,מקסים

Re: קערה

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2010, 19:29
על ידי Pini Gold
נהדר. איזה מחרטה יש לך?

Re: קערה

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2010, 19:52
על ידי ykyk
כל הכבוד
העבודה יפה

Re: קערה

הודעהפורסם: 30 דצמבר 2010, 21:47
על ידי shutter
מחרטה שבניתי בעצמי

מרהיב עיין..!! תעלה עוד עבודות..

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2010, 00:16
על ידי icemen
יופי של עבודה..!

Re: קערה

הודעהפורסם: 31 דצמבר 2010, 01:06
על ידי shlomi
יופי של דבר

Re: מרהיב עיין..!! תעלה עוד עבודות..

הודעהפורסם: 01 ינואר 2011, 01:28
על ידי shutter
למעשה רק כעת סיימתי לבנות את המחרטה. יש עבודות נוספות בתהליך.

Re: קערה

הודעהפורסם: 01 ינואר 2011, 19:28
על ידי Moshe Eshel
הי אופיר,

הקערה יפיפיה! אני אוהב שהקערה שימושית, הרבה פעמים בשם ה"אומנות" משאירים דופן דקה ואחר כך מפחיד להרים את הקערה מחשש שישבר. מקווה שהאקליפטוס היה די יבש אחרת יש סיכוי שהעץ ימשיך לזוז הרבה...

ברמה הטכנית: אני לא מודע למגבלה של רזולוציה פה בפורום, אפשר להעלות דברים גדולים למדי...