קערה

פורסם:
30 דצמבר 2010, 19:09
על ידי shutter
קערה בקוטר 25 ס"מ מאיקליפטוס אדום (שלוש שנים לאחר כריתה). גימור בשמן וקס. הותרתי דופן עבה בגלל הסדקים הרבים שבעץ.
מצטער על איכות התמונה, האתר לא מאפשר לי להעלות קבצים שצולמו ברזולוציה גבוהה יותר.
אופיר
Re: מרהיב עיין..!! תעלה עוד עבודות..

פורסם:
01 ינואר 2011, 01:28
על ידי shutter
למעשה רק כעת סיימתי לבנות את המחרטה. יש עבודות נוספות בתהליך.
Re: קערה

פורסם:
01 ינואר 2011, 19:28
על ידי Moshe Eshel
הי אופיר,
הקערה יפיפיה! אני אוהב שהקערה שימושית, הרבה פעמים בשם ה"אומנות" משאירים דופן דקה ואחר כך מפחיד להרים את הקערה מחשש שישבר. מקווה שהאקליפטוס היה די יבש אחרת יש סיכוי שהעץ ימשיך לזוז הרבה...
ברמה הטכנית: אני לא מודע למגבלה של רזולוציה פה בפורום, אפשר להעלות דברים גדולים למדי...