עמוד 1 מתוך 2

עבודה ידנית

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2010, 16:26
על ידי ykyk
שלום
גזע של יאנג בוט נדמה לי. עשיתי חריטה במרכז ובדפנות עם מפסלת.
בתחתי רחטתי קצת.
מידות: 27X23 ס"מ
סיום: סנדיג סילר ופרנץ פוליש

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2010, 19:27
על ידי m0528
ישראל
זה אחד הדברים היפים שראיתי כל הכבוד .
מאיר

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 21 דצמבר 2010, 20:07
על ידי ykyk
תודה
היתה עבודה קשה.
ביי

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 00:57
על ידי Eliko
יפה מאוד !

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 02:53
על ידי icemen
יופי של עבודה, ורעיון נהדר..!!

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 15:24
על ידי Pini Gold
שרוליק - אתה מציב לנו גבולות חדשים כל הזמן.
מה יהיה?

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 17:08
על ידי ykyk
קבל השראה גם אני קיבלתי ראתי בחורה עשת כלי דומה.
ביי

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 21:55
על ידי icemen
ישראל, יופי של עבודה..! אני אעשה משהו דומה בקרוב. מצא חן בעיני..

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 22 דצמבר 2010, 22:04
על ידי ykyk
שלום
כשתעשה את זה תיצור איתי קשר אני ידריך אותך.
ביי

Re: עבודה ידנית

הודעהפורסם: 01 ינואר 2011, 18:53
על ידי ezerzur
מקסים , כל הכבוד על העבודה והסבלנות