עמוד 1 מתוך 1

משהו חדש

הודעהפורסם: 24 נובמבר 2010, 20:57
על ידי shlomi
ממשיך בניסיונות

Re: משהו חדש

הודעהפורסם: 24 נובמבר 2010, 21:52
על ידי Maximus
יפהפה!

באיזה עץ מדובר? והאם היצירה הראשונה משני סוגי עצים או משני חלקים מרוחקים של הגזע? ניכר עליהם הבדל בצבעים.

האם תוכל לצרף תמונות של עומק היצירות?