עמוד 1 מתוך 2
מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
22 נובמבר 2010, 15:36
על ידי ykyk
שלום
אפשר גם אחרת.
במקום פלטה שבאה על הציר . אפשר להשתמש בטבעת שבאה על הפוטר.
ראו בתמונות.
ביי
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 10:18
על ידי dudi
רעיון מצוין!
למה מברזל ולא מעץ?
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 11:49
על ידי ykyk
שלום
הטבעת צריכה לעמוד בעומסים גדולים ועץ לא יחזיק מעמד.
ביי
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 12:35
על ידי moshik
רעיון לא רע
אבל:
האם הלחיים של הפוטר לא בולטות מהטבעת?
איך מוודאים שזה חוזר לאותו מקום אם מורידים את הקערה
ואח"כ מחזירים אותה? הטבעת יכולה לחזור לזוית אחרת מאשר הייתה
קודם.
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 14:29
על ידי ykyk
שלום
את החור עושים בזוית בטבעת . וגם הפוטר בנוי בזוית.
בקשר לחזרה למקום זה עיגול איפה שתשים זה יהיה טוב.
דרך אגב עובדים עם הטבעת עושים את הצורה של הכלי . או שחותכים לפני
הטבעת או שמכינים מקום לפוטר ולא חוזרים לטבעת.
אצל יש טבעות מכל העוביים ואפילו 15 מ"מ.
ביי
Re: טבעות לתפסנית

פורסם:
23 נובמבר 2010, 16:03
על ידי max63
בהחלט רעיון משובח. מייצרים כאלו כבר כמה שנים. ראה את אלו של ויקמרק כאן:
http://www.woodturnerscatalog.com/store ... marc_rings
זוהי דרך נוחה להתחיל חריטה, לשים אותה בצד ולחזור לתפסנית בלי חשש למירכוז. באנגלית Faceplate rings ובהחלט משהו שאפשר להזמין לבד אצל מסגר בכמה גדלים מפלדה וגם מאלומיניום תעשייתי.
מי שמתענין בחידושים בתחום של תפסניות מוזמן להציץ בלחיים החדשים המותאמים לחורטי עטים. עם אלו קל לקדוח בעץ. השאלה מה רע בלחיים ארוכות רגילות:
http://www.pennstateind.com/store/CSCPENCHK.html
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 18:21
על ידי ykyk
בתגובה למקס
למה ללכת למסגר במקרה שלך לך לפינגולד יש להם הרבה טבעות ותשלם בגרושים.
את החריטה הפנימית אני עושה לבד במחרטה שלי . חורים זה לא בעיה.
ביי
Re: מה נתקעתם עם הדובדבן

פורסם:
23 נובמבר 2010, 19:46
על ידי ykyk
תגובה למושיק
יש גם טבעות שהלחיים עוברות.
ואפילו ולא עובר מה הבעיה לוחצים פנימה וסוגרים יש זוית בחור הפנימי של הטבעת שמביא אותו למקום שלו. תעשה הגדלה לתמונה תראה את הזוית.
ביי
Apricot Bowls

פורסם:
23 נובמבר 2010, 20:25
על ידי wood_works
Near my house there is an Apricot orchard. The owner trimmed down some trees last month and allowed me to take the larger logs. Here you can see how the tree looks from the inside - beautiful grain pattern
This pile represents a very small portion of green wood of various species, there are Acacia, Apricot, Black Walnut, Camphor and Ginco
Also - sorry for not being very active lately, but as you can see, Hebrew is still a challenge. I may give up and buy Windows based Laptop this Thanksgiving's sale ...
Re: Apricot Bowls

פורסם:
24 נובמבר 2010, 11:05
על ידי max63
אתה בר מזל - אפרסק, משמש ודומיהם הם עצים יפהפיים וגם מדיפים ריחות נעימים בזמן החריטה. מצד שני הם מספר אחד ברשימה בנטייה להסדקות.
[השרשור הזה מזמן איבד פוקוס

]