עמוד 1 מתוך 1
עץ הדר

פורסם:
06 נובמבר 2010, 15:49
על ידי Pini Gold
אליקו (אלי שנהב) תמיד אמר לי לנסות לחרוט פעם עץ הדר. אקזוטי הוא אמר. לא כל כך האמנתי ולאחרונה קיבלתי קטע מגזע שנכרת לא מכבר עליו בצעתי נסיון ראשון בסוג עץ זה.
מה אגיד לכם? לא רק אקזוטי, גם מריח טוב. הנה כאן מגזע עץ לימון.
Re: עץ הדר

פורסם:
06 נובמבר 2010, 16:54
על ידי shlomi
יפה מאוד
מה מרחת בגימור?
האם העץ "רטוב"?
Re: עץ הדר

פורסם:
06 נובמבר 2010, 19:24
על ידי ranshara
אהבתי את הקו ה"נקי" פשוט יפהפה.
רן.
Re: עץ הדר

פורסם:
30 נובמבר 2010, 18:39
על ידי ykyk
שלום
נראה יפה.עם מה עשית סיום?
ביי
ישראל
Re: עץ הדר

פורסם:
30 נובמבר 2010, 20:02
על ידי yd
יפיפה,מקסים