השחזה

פורסם:
23 אוקטובר 2010, 18:57
על ידי shachar j
שלום לכולם אני נמצא בפורום כבר כמה זמן וחייב להגיד שהפורום תרם לי המון ועזר לי ממש להתקדם. ובכל זאת בכל מה שקשור להשחזה אני לא מצליח לרדת לסוף העניין מה שרציתי לשאול הוא מה בעצם אני צריך בשביל להשחיז ברמה גבוהה מפסלות גילוף בכל הצורות?? ( יש לי כבר אבן השחזה אחת של arkansas)
תודה מראש
Re: השחזה

פורסם:
23 אוקטובר 2010, 19:09
על ידי Maximus
יש מספר לא קטן של אתרים (שאת רובם מצאתי דרך הפורום) העוסקים בנושא ההשחזה / ליטוש הכלים.
אמנם טרם רכשתי את הידע, אך אוכל בשמחה להעביר לך את המידע (או, לינקים לאתרים

)
http://www.inthewoodshop.com/WoodworkTe ... index.html
http://woodtreks.com/category/technique ... echniques/
http://sawdustmaking.com/Chisels/scarysharp.html
Re: השחזה

פורסם:
24 אוקטובר 2010, 00:43
על ידי moshik
ההזמנה להדרכה אצלי עדיין רלוונטית
Re: השחזה

פורסם:
29 אוקטובר 2010, 14:04
על ידי shachar j
תודה רבה על הלינקים
ומושיק אני ישמח להגיע להדרכה אצלך ( לצערי אני חופשי רק בסופי שבוע)
איפה אתה ממוקמם ואיך אני יוצר איתך קשר?
Re: השחזה

פורסם:
30 אוקטובר 2010, 09:37
על ידי moshik
זכרון יעקב
0505330006
אתה יכול לתאם עם MAXIMUS
ולהגיע ביחד