עמוד 1 מתוך 1
מבקש עזרה ...

פורסם:
18 אוקטובר 2007, 23:33
על ידי ofir_y
** ההודעה נמחקה **
Re: מבקש עזרה ...

פורסם:
18 אוקטובר 2007, 23:48
על ידי moshik
עד כמה שידוע לי יש אוזניות אלחוטיות בתוך הקסדה עם שליטה על הווליום
מההגה.
Re: מבקש עזרה ...

פורסם:
19 אוקטובר 2007, 00:12
על ידי ofir_y
כן, ידוע ידוע...
אבל בכ"ז התקבלה בסוף החלטה לשים רמקולים חיצוניים, ולא
בתוך קסדה.
Re: מבקש עזרה ...

פורסם:
19 אוקטובר 2007, 11:52
על ידי aaron burg
מה עם קצת התחשבות עם אלו שלא רוצים לשמוע את המוזיקה שלך?
למענם קבל את עצת מושיק.