מהירות החריטה בעץ קשה.
שלום לחברי הפורום.
ברשותי מחרטת עץ קטנה של חברת wolfcraft המופעלת על ידי מקדחת יד רועשת. אני רוצה להחליף אתת המנוע במנוע חשמלי רגיל, חד פאזי כ- 1400 סל'ד.
מהיא מהירות הסיבוב המומלצת לחריטת עץ קשה בקוטר של כ- 40-60 מ'מ ?
אני יכול לשנות את המהירת בעזרת הפולי והרצועה.
בתודה וחג שמח.
עמי ברנע
ברשותי מחרטת עץ קטנה של חברת wolfcraft המופעלת על ידי מקדחת יד רועשת. אני רוצה להחליף אתת המנוע במנוע חשמלי רגיל, חד פאזי כ- 1400 סל'ד.
מהיא מהירות הסיבוב המומלצת לחריטת עץ קשה בקוטר של כ- 40-60 מ'מ ?
אני יכול לשנות את המהירת בעזרת הפולי והרצועה.
בתודה וחג שמח.
עמי ברנע