max63 כתב:נשמע לי בעייתי בכמה מישורים:
- אולי עוזר ב80 אבל מפריע ב220 ואילך
- לא קל להסרה כמו אבק
- משאיר עץ לח וספוג בסבון
העזרה הטובה ביותר לשיוף היא ערכה שמתלבשת על מקדחה רגילה או מקדחת זוית שבקצה שלה ספוג וסקוטש (ולקרו). זה וסבוב הפוך של המחרטה מסעיים מאד.
הי מקס, שימוש במשחות מועיל מאוד לצמצום האבק, למדתי ממורי אלי אביסרה להשתמש במשחה מבוססת ווקס לדבר הזה (היא לא מכילה Abrasives) שעוזרת לצמצם אבק חופשי במהלך השיוף/ליטוש.
השימוש במשחה הזו טוב רק כשהגימור שלך גם משתמש בווקס, כי אחרת קשה להוריד את המשחה במלואה בשביל להשתמש בחומרים אחרים (למרות שאפשרי).
שילוב של משחה עם חומרי לטש, נראה לי השלב הבא (

), ללטש בעזרת משחה (כמו הברקה וליטוש של כלים), ככה אפשר ללטש עם מעט מאוד אבק, ובחתיכת בד שלא נגמרת (העלויות הן ממש נמוכות לעומת נייר לטש)...
שוב, זה תלוי בכך שאפשר להוריד את השאריות...