עמוד 1 מתוך 1

כד

הודעהפורסם: 15 פברואר 2010, 17:08
על ידי ykyk
כד שסיימיתי היום

Re: כד

הודעהפורסם: 15 פברואר 2010, 18:33
על ידי ranshara
מדהים, יש לך קצב מטורף איך אתה מספיק??
ארוקריה??
רן.

Re: כד

הודעהפורסם: 15 פברואר 2010, 19:58
על ידי ykyk
שלום
אני בפנסייה וזה מה שאני אוהב לעשות.
כנס לכתבה המקדח ותראה את הכלים.
ביי

Re: כד

הודעהפורסם: 15 פברואר 2010, 21:37
על ידי amirk207
איך אתה מצליח להשאיר את עובי הכד אחיד?
ואיך אתה משייף מבפנים?

Re: כד

הודעהפורסם: 15 פברואר 2010, 22:10
על ידי ykyk
שלום
כן אני מלטש כי העץ נישבר הוא יבש אני אני מתחיל עם גרעין24 ומסיים עם500.
ויש פיניש סנדיק סילר ופרנץ פוליש.
ביי

Re: כד

הודעהפורסם: 16 פברואר 2010, 08:55
על ידי aaron burg
עבודה יפיפה.

איזה עץ?

Re: כד

הודעהפורסם: 16 פברואר 2010, 10:28
על ידי ykyk
שלום
זה ארוקאריה.
ביי