גמר חתימה טובה לחברי הפורום ולכל בית ישראל..!!
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: גמר חתימה טובה לחברי הפורום ולכל בית ישראל..!!אצלינו באידיש אומרים אומיין !
Re: ֳ¢ֳ®ֳ¸ ֳ§ֳ÷ֳ©ֳ®ֳ₪ ֳ¨ֳ¥ֳ¡ֳ₪ ֳ¬ֳ§ֳ¡ֳ¸ֳ© ֳ₪ֳ´ֳ¥ֳ¸ֳ¥ֳ ֳ¥ֳ¬ֳ«ֳ¬ ֳ¡ֳ©ֳ÷ ֳ©ֳ¹ֳ¸ֳ ֳ¬..!!ֳ¥ֳ ֳ¶ֳ¬ֳ©ֳ°ֳ¥ ֳ¡ֳ©ֳ©ֳ£ֳ©ֳ¹ ֳ ֳ¥ֳ®ֳ¸ֳ©ֳ ֳ ֳ§ֳ¸ֳ© ֳ«ֳ©ֳ´ֳ¥ֳ¸,
ֳ ֳ¢ֳ¥ֳ¨ ֳ·ֳ¥ֳ¥ֳ©ֳ¨ֳ¬.. ֳ ֳ¥ֳ¯ ֳ ֳ¢ֳ©ֳ¦ֳ¥ֳ°ֳ¨ֳ² ֳ¥ֳ¥ֳ©ֳ°ֳ¨ֳ²ֳ¸...
3 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־4 אורחים | |||||