שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.
לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/
avra כתב:לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.