עמוד 1 מתוך 1

שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2007, 10:25
על ידי avra
לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהפורסם: 24 ספטמבר 2007, 12:31
על ידי Moshe Eshel
avra כתב:לא מפסלות, אלא כלי גילוף קטנים כאלה.
אם אפשר אז באזור המרכז.
תודה.

למה בדיוק את מתכוון? בגילוף יש בעיקר מפסלות, במקרים מסוימים (ובטכניקות גילוף מסוימות) משתמשים בסכינים שונים.

סכין יפנית היא דרך מסוימת להתחיל אבל לא בטיחותית במיוחד, ישנם סכינים מרובי להבים (נקראים בחנויות סכיני הובי) שיכולים להתאים לגילוף, אבל בעיקר של עצים רכים ולא לעומק (הסכינים הללו נועדו מראש לחתוך נייר).
כל כלי גילוף אחר "קטן" הוא בדרך כלל מפסלת מסוג זה או אחר.

אם תסביר מה אתה מנסה לעשות אולי נוכל לעזור יותר.

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהפורסם: 18 נובמבר 2007, 10:43
על ידי zehavab
שעיה גור
0526706085שעיה
הנס מולר 31
קרית ביאליק

Re: שלום לכולם. מחפש כלי גילוף לעץ . משהו טוב.

הודעהפורסם: 28 נובמבר 2007, 07:11
על ידי Eliko
...בא לשכונה בחור חדש....