עמוד 1 מתוך 1

ברכות לשנה החדשה

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2009, 12:05
על ידי gal-galim
חברים זה מה שיש לי לאחל לכולנו בשנה הקרובה
שהעצים יהיו ממורכזים
שהמפסלות מחודדות
שהמחרטות מיוצבות
שנשיג עצים לא סדוקים
שנמשיך לעשות שבבים.....
שנה טובה

Re: ברכות לשנה החדשה

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2009, 17:27
על ידי ykyk
ברכות לשנה החדשה
והכי חשוב בריאות עם יהיה לנו בריאות נוכל לעשות את כל היתר


שנה טובה

Re: ברכות לשנה החדשה

הודעהפורסם: 18 ספטמבר 2009, 17:34
על ידי Moshe Eshel
אמן!
שנה טובה לכל חברי הפורום, לכל עם ישראל ולעולם כולו. שנת שלום ושמחה, שנת אורה וברכה, שנת בריאות ושלווה!

ולפורום החריטה - כל מה שגל אמר :-)