ברכות לשנה החדשה
חברים זה מה שיש לי לאחל לכולנו בשנה הקרובה
שהעצים יהיו ממורכזים
שהמפסלות מחודדות
שהמחרטות מיוצבות
שנשיג עצים לא סדוקים
שנמשיך לעשות שבבים.....
שנה טובה
שהעצים יהיו ממורכזים
שהמפסלות מחודדות
שהמחרטות מיוצבות
שנשיג עצים לא סדוקים
שנמשיך לעשות שבבים.....
שנה טובה