שלום לכולם,
אני חדש בפורום,
והייתי מעוניין לדעת אם קיים קורס גילוף בעץ (ללא מכשירים חשמליים, רק סכין וכד') באזור הטכניון בחיפה.
תודה מראש
קורס לגילוף בעץ
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
קורס לגילוף בעץשלום לכולם,
אני חדש בפורום, והייתי מעוניין לדעת אם קיים קורס גילוף בעץ (ללא מכשירים חשמליים, רק סכין וכד') באזור הטכניון בחיפה. תודה מראש
הודעה אחת
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־6 אורחים | |||||