שלום
סיסם הודי אמור להיות ......
בי
שלום לכולללללל
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
Re: שלום לכוללללללנראה מאד יפה, השילוב הטבעי של גווני העץ מאד מעניינים.
אגב, לצערי לא הבנתי למה משמש הכלי הזה.
Re: שלום לכוללללללהכלי משמש ליופי
אני לא יודע טוב לומר הולופן אני בטוח שיהיה מי שיתקן אותי
Re: שלום לכולללללל - ונסיון להגדרהישראל,
יופי של קערה. מברוק! ההגדרה היא הולופורם (Hollowform), או בתרגום ישיר "כלי חלול" (או צורה חלולה למי שממש אנאלי). זו צורה מאד מקובלת בחריטה ושלב טבעי אחרי התמקצעות בקערות. ההגדרה קצת מטושטשת אבל קערה הופכת לHF (קיצור מאד מקובל) כאשר החור קטן מרוחב המקסימלי של הכלי ויש התכנסות לקראתו. האתגר גדול משל קערה כי הגישה לאזור הנסתר קשה ככל שהחור קטן. נקודה שניה: בהשוואה לנגרות "שטוחה", בחריטה אחוז הכלים "בעלי יעוד" קטן יותר.הייתי מרחיק לכת ואומר שחריטת כלים "שימושיים" היא תרוץ. אנחנו לא ממש נשתמש בפמוטים ובעשרות הקערות שנצברות עם הזמן. דוגמה קיצונית היא קערה (או HF) שמופקת מחתיכת עץ עם שקעים וחורים, כך שהתוצר "לא מחזיק מים". סופ"ש נעים, מקס
Re: ֳ¹ֳ¬ֳ¥ֳ ֳ¬ֳ«ֳ¥ֳ¬ֳ¬ֳ¬ֳ¬ֳ¬ֳ¬ - ֳ¥ֳ°ֳ±ֳ©ֳ¥ֳ¯ ֳ¬ֳ₪ֳ¢ֳ£ֳ¸ֳ₪ֳ«ֳ¸ֳ¢ֳ©ֳ¬ ֳ®ֳ·ֳ±,
ֳ₪ֳ®ֳ§ֳ«ֳ©ֳ ֳ₪ֳ¬ֳ ֳ¥ֳ®ֳ©...
6 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־12 אורחים | |||||