עמוד 1 מתוך 1

עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2009, 17:45
על ידי zvika002
אגרטל כדורי מאורן בקוטר 25 ס"מ

Re: ֳ²ֳ¡ֳ¥ֳ£ֳ₪ ֳ¹ֳ±ֳ©ֳ©ֳ®ֳ÷ֳ© ֳ¬ֳ ֳ§ֳ¸ֳ¥ֳ°ֳ₪

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2009, 23:07
על ידי elico
ֳ ֳ©ֳ©ֳ₪ֳ¥???

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2009, 06:43
על ידי Moshe Eshel
zvika002 כתב:אגרטל כדורי מאורן בקוטר 25 ס"מ


נראה שהשתמשת ממש בכל הגזע, האם חיזקת קצת את מרכז הגזע (או אולי זה ענף?), כדי שלא יסדק ביבוש? ואם כן איך עשית את זה?

כמה יבש היה האורן כשחרטת?

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2009, 08:12
על ידי Eliko
ממש יפה. זה נראה לי מחיבור V בין שני ענפים. מה הגימור ?

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 14 אוגוסט 2009, 17:19
על ידי zvika002
הגימור לכה פוליאוריטנית ווקס

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2009, 08:55
על ידי max63
עבודה יפהפיה! מצטרף לשאלה של משה על טיפול מקדים נגד סידוק.
יישר כח.

Re: עבודה שסיימתי לאחרונה

הודעהפורסם: 16 אוגוסט 2009, 10:02
על ידי zvika002
הגזע שהה בסביבה די מוצלת מרגע כריתתו ועד לעיבודו.
לא בוצע שום טיפול למניעת סידוק(לא יודע מה הכוונה?) טרם עיבודו.
הגזע היה די יבש בשעת עיבודו אך הצריך ייבוש נוסף ושהות בתוך שבבי עץ למשך כחדשיים נוספים.
עם גמר העיבוד הסופי הופיען סדקונים שנאטמו בעזרת תערובת של דבק נגרים ונסורת ליטוש של אורן.בוצע ליטוש בין 60 ל320 ואח"כ גימור כמו שכבר ציינתי