עבודה שסיימתי לאחרונה
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
עבודה שסיימתי לאחרונהאגרטל כדורי מאורן בקוטר 25 ס"מ
נערך לאחרונה על ידי zvika002 בתאריך 14 אוגוסט 2009, 04:00, נערך פעם אחת בסך הכל.
Re: ֳ²ֳ¡ֳ¥ֳ£ֳ₪ ֳ¹ֳ±ֳ©ֳ©ֳ®ֳ÷ֳ© ֳ¬ֳ ֳ§ֳ¸ֳ¥ֳ°ֳ₪ֳ ֳ©ֳ©ֳ₪ֳ¥???
Re: עבודה שסיימתי לאחרונה
נראה שהשתמשת ממש בכל הגזע, האם חיזקת קצת את מרכז הגזע (או אולי זה ענף?), כדי שלא יסדק ביבוש? ואם כן איך עשית את זה? כמה יבש היה האורן כשחרטת?
Re: עבודה שסיימתי לאחרונהממש יפה. זה נראה לי מחיבור V בין שני ענפים. מה הגימור ?
Re: עבודה שסיימתי לאחרונההגימור לכה פוליאוריטנית ווקס
Re: עבודה שסיימתי לאחרונהעבודה יפהפיה! מצטרף לשאלה של משה על טיפול מקדים נגד סידוק.
יישר כח.
Re: עבודה שסיימתי לאחרונההגזע שהה בסביבה די מוצלת מרגע כריתתו ועד לעיבודו.
לא בוצע שום טיפול למניעת סידוק(לא יודע מה הכוונה?) טרם עיבודו. הגזע היה די יבש בשעת עיבודו אך הצריך ייבוש נוסף ושהות בתוך שבבי עץ למשך כחדשיים נוספים. עם גמר העיבוד הסופי הופיען סדקונים שנאטמו בעזרת תערובת של דבק נגרים ונסורת ליטוש של אורן.בוצע ליטוש בין 60 ל320 ואח"כ גימור כמו שכבר ציינתי
7 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד | |||||