עמוד 1 מתוך 1

כד תוצאה סופית

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2009, 11:15
על ידי ykyk
שלום לכולם
סימתי לעבוד על הכד היתי צריך ללטש הרבה בחלק הפנימי העץ היה יבש וממש נישבר
אני מקווה שהתוצאה מצדיקה את המאמץ
העץ ארוקריה
המידות 36=36 ס"מ
הסיום סנדיק סילר+פרנצ' פוליש

יופי של כלי..!!

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2009, 11:48
על ידי icemen
עבודה מקצועית ומרהיבה..!
אשמח להחליף איתך סיסם/ ינבוט/פיקוס תמורת ארוקריה לחריטה.. אביחי. 0523297860

Re: כד תוצאה סופית

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2009, 14:53
על ידי Moshe Eshel
אני מאוד אוהב את הצורה הסופית, ממש קווים קלאסיים. מה עובי הדופן?

Re: כד תוצאה סופית

הודעהפורסם: 12 אוגוסט 2009, 15:34
על ידי ykyk
בערך 8 מ" עד 10

Re: ֳ«ֳ£ ֳ÷ֳ¥ֳ¶ֳ ֳ₪ ֳ±ֳ¥ֳ´ֳ©ֳ÷

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2009, 00:15
על ידי elico
ֳ®ֳ¹ֳ¥ֳ¡ֳ§ ֳ¡ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸
ֳ°ֳ²ֳ©ֳ­ ֳ¬ֳ²ֳ©ֳ¯ ֳ¥ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ© ֳ¡ֳ¨ֳ¥ֳ¡ ֳ¨ֳ²ֳ­,

אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלו

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2009, 10:25
על ידי eyal g
האם זה הצבע המקורי של העץ או שהפרנץ פוליש נותן את העומק?
אם יש לך תמונה לפני הגימור אני אשמח לראות.

עבודה מרשימה.

Re: אני אוהב את הצבע והמרקם שהתקבלו

הודעהפורסם: 13 אוגוסט 2009, 20:02
על ידי ykyk
שלום
הפרנצ' פוליש נותן גוון קצת יותר חום צהוב
ביי