עמוד 1 מתוך 1
דברים שהתרחשו אצלי השבוע

פורסם:
10 אוגוסט 2009, 08:21
על ידי zvika002
הרי לצורך מה קיים הפורום הזה??????????
Re: דברים שהתרחשו אצלי השבוע

פורסם:
10 אוגוסט 2009, 12:10
על ידי zigi
עבודות יפות מאד, במיוחד אהבתי את משחק הצבעים והקוביות בעציץ או מה שזה.
Re: דברים שהתרחשו אצלי השבוע

פורסם:
10 אוגוסט 2009, 14:06
על ידי Moshe Eshel
שלום צביקה,
עבודות מקסימות, אני במיוחד אוהב את האגרטל (או גביע?), תן קצת פרטים, סוג העץ, גדלים וכו'.
בנוסף אני מעביר לפורום החריטה למרות שהכוונה שלך מוערכת ביותר.
משה
Re: ֳ£ֳ¡ֳ¸ֳ©ֳ ֳ¹ֳ₪ֳ÷ֳ¸ֳ§ֳ¹ֳ¥ ֳ ֳ¶ֳ¬ֳ© ֳ₪ֳ¹ֳ¡ֳ¥ֳ²

פורסם:
13 אוגוסט 2009, 00:11
על ידי elico
ֳ®ֳ·ֳ±ֳ©ֳ ֳ¡ֳ®ֳ©ֳ¥ֳ§ֳ£,
ֳ¸ֳ®ֳ÷ ֳ¢ֳ©ֳ®ֳ¥ֳ¸ ֳ¢ֳ ֳ®ֳ¹ֳ¥ֳ¡ֳ§ֳ÷.