עמוד 1 מתוך 1

שלום אני חדשה כאן.

הודעהפורסם: 08 אוגוסט 2009, 00:22
על ידי i-pink
שלום אני חדשה כאן.
אני מאוד רוצה להכנס לכל העולם הזה של עיבוד שבבי,
מאוד מושך אותי תחום הכירסום, ואני מחפשת שולחן כירסום (ציר X Y) לכרסום פלטות בגודל A3.



ענבר.

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהפורסם: 08 אוגוסט 2009, 11:09
על ידי icemen
ברוכה הבאה.. אנו כאן לא מעבדים שבבים, אלא יוצרים ובונים בעץ להנאתינו..
זכור לי שמישהו ניסה למכור שולחן עם ציר Y-X באתר יד שנייה. נסי שם, בהצלחה..!

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהפורסם: 09 אוגוסט 2009, 00:32
על ידי i-pink
icemen כתב:ברוכה הבאה.. אנו כאן לא מעבדים שבבים, אלא יוצרים ובונים בעץ להנאתינו..
זכור לי שמישהו ניסה למכור שולחן עם ציר Y-X באתר יד שנייה. נסי שם, בהצלחה..!


אני מעוניינת בזה לצורך עיבודים עדינים ומדוייקים בעץ.
חיפשתי באתר YAD2 ולא מצאתי משהו כזה.

אפשר הפניה לחנות לא יקרה או לינק.

ענבר.

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהפורסם: 09 אוגוסט 2009, 00:49
על ידי Saba_jackson
אם יש לך ידע בסיסי במכניקה ו/או אלקטרוניקה, תוכלי לבנות את מה שמתואר כאן, אני בניתי דבר דומה ונעזרתי מאד בלינק
בהצלחה

http://www.lirtex.com/he/%D7%A8%D7%95%D ... 7%9E%D7%AA

Re: שלום אני חדשה כאן.

הודעהפורסם: 11 אוגוסט 2009, 21:22
על ידי ykyk
שלום
תנסי את הלינק הזה אולי זה יעזור לך
ביי



http://mastercam.ncs.co.il/