עמוד 1 מתוך 1
כד

פורסם:
05 אוגוסט 2009, 19:40
על ידי ykyk
כד חדש יצא לדרך
מארוקוריה
מידות 36*36 ס"מ
Re: ֳ«ֳ£

פורסם:
13 אוגוסט 2009, 23:09
על ידי elico
ֳ ֳ°ֳ© ֳ¸ֳ¥ֳ ֳ₪ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪,
ֳ¥ֳ ֳ°ֳ© ֳ¡ֳ¨ֳ¥ֳ§ ֳ¹ֳ©ֳ¥ֳ ֳ ֳ§ֳ£ ֳ¢ֳ ֳ¬ֳ© ֳ÷ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ®ֳ§ֳ¸ֳ¨ֳ₪,
ֳ ֳ¢ֳ¡ ֳ±ֳ´ֳ¸ ֳ²ֳ¬ ֳ₪ֳ®ֳ¥ֳ¡ֳ©ֳ¬ ֳ₪ֳ§ֳ©ֳ¶ֳ¥ֳ°ֳ©,
ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ¹ֳ ֳ÷ֳ₪ ֳ²ֳ¹ֳ©ֳ÷ ֳ ֳ¥ ֳ®ֳ¥ֳ¶ֳ¸ ֳ·ֳ©ֳ©ֳ?
Re: כד

פורסם:
14 אוגוסט 2009, 05:51
על ידי ykyk
שלום
אני ממש לא מבין על מה אתה מדבר
אולי תנסה לקרוא בשמות אחרים
ביי
Re: כד

פורסם:
14 אוגוסט 2009, 06:49
על ידי Moshe Eshel
אם אני מבין נכון, אתה מדבר על ה Steady Rest . מתקן שמטרתו לייצב עצמים גדולים או ארוכים (יש כל מיני סוגים) לטובת חריטה ו/או קידוח
כמו שאני מכיר את היוצר, מדובר בתוצרת עצמית משובחת.
Re: כד

פורסם:
14 אוגוסט 2009, 16:25
על ידי ykyk
שלום
עכשוו אני קולט על מה אתם מדברים.
אני יודע שקוראים לזה לונטה.
ואת הלונטה אני מיצר לבד את הגלגלים אני לוקח מסקטבול הנעלים עם הגלגלים
והלונטה הזאת עשויה ממתכת אפשר גם מסנוויץ