עמוד 1 מתוך 1
זהוי גזע עץ

פורסם:
03 אוגוסט 2009, 14:10
על ידי zvika002
גזע עץ יבש שאני מנסה לחרוט גורם לי צרות צרורות-מקהה את המפסלות בקצב רצחני.האם מישהו יודע לזהות את העץ?
Re: זהוי גזע עץ

פורסם:
03 אוגוסט 2009, 15:03
על ידי icemen
נראה לי על פי המרקם שמדובר בפיקוס, אך בהחלט יתכן שמדובר בעץ אחר.. התוצאה של שחיקת המפסלות יכולה לנבוע משימוש לא נכון בהן.. ממליץ לך לצפות בסרטוני חריטה באינטרנט. ולשים לב לזיות המפסלות השונות.ולדרך השימוש בהן. אם אתה מאיזור חיפה. צור איתי קשר ואנסה לסייע לך. אביחי 0523297860. להשתמע
Re: זהוי גזע עץ

פורסם:
03 אוגוסט 2009, 22:12
על ידי ykyk
שלום
לפי הצבע והמירקם נידמה לי אבוקדו.
עם צורב לך בעינים בזמן חריטה אז זה בטוח אבוקדו
ביי
Re: זהוי גזע עץ

פורסם:
03 אוגוסט 2009, 23:44
על ידי amirk207
דווקא אבוקדו הוא עץ יחסית רך,
קשה לי להאמין שהוא מקהה מפסלות.
בכל מקרה לא כל העצים מתאימים לחריטה יכול להיות שבחרת בסוגד לא מתאים
לפי דעתי אל תילחם עם העץ כי זו לא עבודה נכונה.
פשוט תחליף את הגזע.
Re: זהוי גזע עץ

פורסם:
04 אוגוסט 2009, 15:06
על ידי gal-galim
אני לא יודע איזה עץ זה אבל זה שהוא מקהה את המפסלות לא אומר שאתה לא עובד נכון יש סוגי עצים כמו אקליפטוס שעשירים בסיליקה או עצים עם פטריות שמיצרות מינרלים הגורמים לבלאי מהיר יותר של המפסלות .
פשוט לעבוד לאט עם המפסלות המסיביות שלך ולחדד אותן כל הזמן
פתרון הבעיה

פורסם:
06 אוגוסט 2009, 00:00
על ידי zvika002
לאחר התיעצות עם מספר חברים,חושבני כי העץ הוא פיקוס.
חבר יעץ לי לטבול את החלק בתמיסת מים וסבון למשך 24 שעות.
רעיון אדיר!!!!!!!!!!!
בהתחלה חשבתי שהוא צוחק מכיון שבצורה זו אני מוריד את העור הקשה מכפות הרגלים בימי הקיץ.
במהלך היום נוכחתי לדעת עד כמה הרעיון אדיר,
השתמשתי רק במים.
כדי להמנע ממצב בו החלק יהיה ספוג במים בסוף התהליך,דבר שיצריך חודשי יבוש ארוכים,עטפתי את החלק בסמרטוט רטוב באזור אותו רציתי לעבד למשך שעתיים,ואחר כך עיבדתי את אותו אזור.
העיבוד היה קל כמו חיתוך בחמאה.
חזרתי על הפעולה מספר פעמים ובינתיים הכל מתקדם שפיר(אבל בקצב איטי).
שוב תודה לכם נל המגיבים
צביקה