עמוד 1 מתוך 1

מחזיק עטים

הודעהפורסם: 31 יולי 2009, 19:23
על ידי eyal g
מצרף תמונות של עבודתי היום.
שיפור חד ניכר כתוצאה משיפור ולימוד עניין ההשחזות (מושיק - תודות).
העץ - לא ידוע - שמתי בתמונה האחרונה גזע זהה אם מישהו יצליח לזהות לפי המרקם של הקליפה.
גימור - שמן ואח"כ שעוות דבורים.
עניין הריקון לא "זורם" יכול להיות בגלל המפתח הצר, אבל כשיטה אני לא מצליח לרוקן ולא מצליח להגיע לגימור סביר בתחתית.
לאחר סיום הגימור נפלה לי העבודה מגובה 2 מטר על אדמה עם אבנים. (אני עובד במרפסת). ליטשתי קלות וגימרתי מחדש. לא השקעתי תשומת לב רבה לעניין ורק כשאני רואה את התמונות אני שם לב לפגם שבכך.

Re: מחזיק עטים

הודעהפורסם: 31 יולי 2009, 21:20
על ידי Eliko
הכלי עושה את שלו...מחזיק עטים ויפה. נראה לי שמדובר באקליפטוס

אני לא חושב בכיוון האקליפטוס מכיוון שהעץ רך יחסית אליו

הודעהפורסם: 31 יולי 2009, 21:24
על ידי eyal g
אולי זה כליל החורש? יכול להיות?

Re: כלי יפה ושימושי. אקליפטוס בסבירות מאד גבוה.

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2009, 12:22
על ידי max63
תתחדש!

תודות. למדתי משהו

הודעהפורסם: 01 אוגוסט 2009, 18:01
על ידי eyal g
אלי - כנראה פגעת בול מלכתחילה.