מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?
על ידי zvika002 » 10 יולי 2009, 08:07
בין ההתלהמות של זה.... להערות של זו.... הנה קצת פעילות
- קבצים מצורפים
-

- פמוטים
-

- פמוטים
-
zvika002
- סופר משתמש
-
- הודעות: 156
- הצטרף: 10 אפריל 2009, 10:41
על ידי ranshara » 10 יולי 2009, 08:52
יפה שמצאת זמן בין זה לזה

-
ranshara
- מנהל פורום
-
- הודעות: 766
- הצטרף: 01 מאי 2008, 10:36
- מיקום: שדה אילן
על ידי eyal g » 10 יולי 2009, 16:16
-
eyal g
- סופר משתמש
-
- הודעות: 406
- הצטרף: 18 אוגוסט 2007, 16:23
על ידי elico » 10 יולי 2009, 17:34
ֳ©ֳ´ֳ₪ ֳ®ֳ ֳ¥ֳ£,
ֳ®ֳ¢ֳ°ֳ©ֳ¡ ֳ₪ֳ¹ֳ©ֳ¬ֳ¥ֳ¡ ֳ¹ֳ¬ ֳ₪ֳ²ֳ¶ֳ©ֳ,
ֳ·ֳ¡ֳ¬ ֳ¹ֳ ֳ´ֳ¥..
-

elico
- מנהל פורום
-
- הודעות: 339
- הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ
מי מחובר
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־2 אורחים