תוצאה סופית

פורסם:
17 יוני 2009, 12:05
על ידי ykyk
שלום לכולם
תוצאה סופית של הרעיון להוציא קערה מתוך קערה גודל 40 ס"מ על 15
פיקן משולב סיגמטים
ביי
Re: תוצאה סופית

פורסם:
17 יוני 2009, 13:42
על ידי Moshe Eshel
ישראל,
יצא מאוד יפה!
שתי ביקורות קטנות (כי כאמור זה נראה טוב מאוד)
1. בחלק התחתון יש חלוקה מאוד יפה של מרכז גזע באמצע - עם צבע יפהפה, לדעתי הקערה הייתה נראית יותר טוב אם היית מככן אותו שיחבר בין אותו הקטע בקערה העליונה (יש שם שתי איזורים של מרכז הגזע - ואז זה היה נראה המשכי במקום שיהיה קטוע).
2. צריך להשתפר בקישורי ההדבקה, הקוים של הדבק ממש נראים לעין (בחיבור בין הטבעות, הטבעת של הסגמנט דוקא מודבקת יפה מאוד). אולי זה בגלל קליבה לא מספיק חזקה... שווה לבנות מתקן פרס קטן שיתן את הלחץ לכל רוחב הקערה...
ושוב בסה"כ מאוד יפה! וגם שיומש בטכניקה חדשה זה מאוד מרשים לקערה ראשונה.
Re: תוצאה סופית

פורסם:
17 יוני 2009, 17:10
על ידי ykyk
שלום
מרוב כלים לא נשאר לי מקום לעמוד במחסן.
היתה צריך לראות איך עשיתי את הסיגמנטים.
חתכתי אותם ביד חופשית במשור סרט וליטשטי על על המחרטה יש לי עיגול
של 20ס"מ בערך מדיקט סנביץ עלוו עם סקוטץ אני שם ניר לטש.
וכמובן יש לי פלטה שבאה על תומך המפסלות
את החתיכות סיגמטים לא מדדתי הכל בעין חופשית
ביי