עמוד 1 מתוך 1

Double closed end Pen

הודעהפורסם: 09 יוני 2009, 17:48
על ידי izaks
אני לא יודע איך לקרוא לזה בעברית אבל מדובר בעט שבו לא משתמשים בסיומות והסיכה. עשוי מאגוז וקיט שנקרא Executive

הפיניש נעשה באמצעות דבק CA

איציק.

Re: Double closed end Pen

הודעהפורסם: 09 יוני 2009, 18:25
על ידי max63
יפהפה, גם העץ וגם העבודה! walnut עץ מרשים תמיד.
האם הקידוח מסובך יותר בגלל העדר חור בכל קצה?

Re: Double closed end Pen

הודעהפורסם: 09 יוני 2009, 20:56
על ידי Pini Gold
Bנפלא איזק, מאיפה הקיט?

Re: Double closed end Pen

הודעהפורסם: 10 יוני 2009, 10:12
על ידי izaks
מקס - הקידוח בצד של מכסה העט הוא פשוט ובעצם הקדח צריך להיות עמוק יותר מצינור הנחושת. אורך היתרה זו החלטה אסטטית לחלוטין. בצד "הכותב" יש לחשב את עומק הקדח כך שיהיה שווה לאורך המילוי + קפיץ. הקידוח נעשה במחרטה.

פיני - הקיט נקנה כאן - http://www.woodturnerscatalog.com/store ... _pen?Args=