עמוד 1 מתוך 1

קערה מתוך קערה

הודעהפורסם: 29 מאי 2009, 00:22
על ידי ykyk
שלום
עשיתי נסיון להוציא קערה מתוך קערה בלי המכשיר והלך קשה.
בעקבות הניסוי עלה לי רעיון לחתוך את הקערה לשניים ואז זה יהיה יותר מהר וקל
וגם אפשר להוסיף גם סיגמטים או פורניר בין שני החלקים
בזמן הקרב אנ ערוך ניסוי ואשלח תמונות
ביי

Re: קערה מתוך קערה

הודעהפורסם: 29 מאי 2009, 00:28
על ידי ykyk
הוספת תמונות