קערה מתוך קערה
שלום
עשיתי נסיון להוציא קערה מתוך קערה בלי המכשיר והלך קשה.
בעקבות הניסוי עלה לי רעיון לחתוך את הקערה לשניים ואז זה יהיה יותר מהר וקל
וגם אפשר להוסיף גם סיגמטים או פורניר בין שני החלקים
בזמן הקרב אנ ערוך ניסוי ואשלח תמונות
ביי
עשיתי נסיון להוציא קערה מתוך קערה בלי המכשיר והלך קשה.
בעקבות הניסוי עלה לי רעיון לחתוך את הקערה לשניים ואז זה יהיה יותר מהר וקל
וגם אפשר להוסיף גם סיגמטים או פורניר בין שני החלקים
בזמן הקרב אנ ערוך ניסוי ואשלח תמונות
ביי