עמוד 1 מתוך 1

ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸!

הודעהפורסם: 24 מאי 2009, 19:53
על ידי elico
ֳ«"ֳ« ֳ´ֳ¹ֳ¥ֳ¨, ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ©ֳ´ֳ₪
ֳ«ֳ£ֳ ֳ© ֳ¬ֳ°ֳ±ֳ¥ֳ÷ ֳ¡ֳ¡ֳ©ֳ÷ ! ! !
http://www.youtube.com/watch?v=YXW55S4X9zo

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2009, 12:45
על ידי yaakov
ממש יפה תאכל'ס זה יכול להיות שיטת אומנות של ליצור מודלים מיוחדי מקוביה ורוטר בחיתוחכים נכונים.
אשר לנסות לעשות פרח או חיות אחרות וכו', זה יכול להיות גם מאוד שימושי מלבד תחביב, למשל להוסף פרחים לכיסאות כשיוצרים אותם תוך דקה וכו'..

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהפורסם: 03 ספטמבר 2009, 18:24
על ידי zigi
בואו נראה מי יהיה הראשון מבין חברי הפורום שיצליח לעשות את זה. :roll:

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2009, 00:04
על ידי yaakov
מדליק, בכלל אחרי ששמעתי על המכשיר, אני חושב לקנות רוטר, זה הוסיף לחשק עוד יותר..
צריך אני חושב לעבור על הסרטון לאט ולראות את הצורות שהוא עושה לשרטט על לוח עץ באותו עובי ואורך בערך, לאט לאט ואח"כ לנסות. נראה נחמד.
ביוטיוב יש עוד כמה סרטונים נחמדים של עבודה עם רוטר

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2009, 07:12
על ידי zigi
אם מדברים על מה שרואים בסרט זה לא ראוטר , אלא מסור. אז אל תרוץ לקנות ראוטר.

Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2009, 14:08
על ידי elico
ֳ¬ֳ© ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ¬ֳ  ֳ°ֳ¸ֳ ֳ₪ ֳ«ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ±ֳ¥ֳ¡ֳ× ֳ¬ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪,
ֳ₪ֳ«ֳ¬ ֳ²ֳ°ֳ©ֳ©ֳ¯ ֳ¹ֳ¬ ֳ°ֳ©ֳ±ֳ¥ֳ© ֳ¥ֳ¨ֳ²ֳ©ֳ₪...
ֳ¢ֳ­ ֳ₪ֳ₪ֳ¥ֳ  ֳ¹ֳ²ֳ¥ֳ¹ֳ₪ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ­ ֳ¡ֳ²ֳ¶ֳ©ֳ®ֳ÷ ֳ²ֳ©ֳ°ֳ©ֳ©ֳ­ ֳ ֳ«ֳ¬ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ§ֳ¶ֳ©ֳ¸ ֳ²ֳ£ ֳ¹ֳ₪ֳ¢ֳ©ֳ² ֳ¬ֳ¸ֳ®ֳ₪ ֳ₪ֳ¦ֳ¥,
ֳ ֳ­ ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ·ֳ¶ֳ÷ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ¦ֳ®ֳ¯, ֳ₪ֳ©ֳ©ֳ÷ֳ© ֳ®ֳ¸ֳ©ֳ­ ֳ ֳ÷ ֳ₪ֳ«ֳ´ֳ´ֳ₪ ֳ¹ֳ¦ֳ¸ֳ·ֳ÷ , ֳ¦ֳ©ֳ¢ֳ©,

ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ ֳ°ֳ© ֳ®ֳ¡ֳ¨ֳ©ֳ§ ֳ²ֳ¥ֳ£ ֳ¬ֳ²ֳ¶ֳ®ֳ© ֳ«ֳ¹ֳ÷ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ₪ֳ¦ֳ£ֳ®ֳ°ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ²ֳ¬ֳ₪ ֳ«ֳ ֳ¯ ֳ÷ֳ®ֳ¥ֳ°ֳ₪...

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהפורסם: 04 ספטמבר 2009, 23:17
על ידי Eliko
זיגי
לבקשתך

עשיתי זאת לפני כמה שנים כמתנת חג מולד.

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהפורסם: 05 ספטמבר 2009, 19:38
על ידי zigi
אלי ידידי,
כתבו בהתחלה "בחור מוכשר" כנראה שהתכוונו אליך.
אתה עם הנסיון שלך מי יעמוד בפניך???? :lol:

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהפורסם: 06 ספטמבר 2009, 12:51
על ידי yaakov
כן ביררתי וזה מסור סרט, שמע, טעויות של מתחיל, עדיין אופנתי, כמה עולה דבר כזה?

לגבי ראוטרים ראיתי שיש שני סוגים, אחד שמחזיקים ביד ואחר שהוא קבוע עם ציר שמסובב מלמטה ועליו מניחים את הפלטה.
אמרו לי שהוא כלי שלא מומלץ לקנות למה הוא מסוכן מאוד, נגיעה קלה בציר כשהוא מסתובב והלכה האצבע

Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???

הודעהפורסם: 06 ספטמבר 2009, 18:38
על ידי elico
ֳ¦ֳ₪ ֳ«ֳ¡ֳ¸ ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ®ֳ©ֳ¥ֳ§ֳ£,

ֳ ֳ¬ֳ©ֳ·ֳ¥ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ­ ֳ®ֳ°ֳ¶ֳ§ !!!