חובבי נגרות ואומנות העץ

ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל

ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸!

מידע, טיפים וטריקים, וכל מה שמסביב: מחרטות, כלים והשימוש הנכון בהם. איך מוציאים את היצירה מתוך גוש העץ? באילו כלים להשתמש ועוד?

ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸!

הודעהעל ידי elico » 24 מאי 2009, 19:53

ֳ«"ֳ« ֳ´ֳ¹ֳ¥ֳ¨, ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ©ֳ´ֳ₪
ֳ«ֳ£ֳ ֳ© ֳ¬ֳ°ֳ±ֳ¥ֳ÷ ֳ¡ֳ¡ֳ©ֳ÷ ! ! !
http://www.youtube.com/watch?v=YXW55S4X9zo
סמל אישי של המשתמש
elico
מנהל פורום
 
הודעות: 339
הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהעל ידי yaakov » 03 ספטמבר 2009, 12:45

ממש יפה תאכל'ס זה יכול להיות שיטת אומנות של ליצור מודלים מיוחדי מקוביה ורוטר בחיתוחכים נכונים.
אשר לנסות לעשות פרח או חיות אחרות וכו', זה יכול להיות גם מאוד שימושי מלבד תחביב, למשל להוסף פרחים לכיסאות כשיוצרים אותם תוך דקה וכו'..
yaakov
משתמש ותיק
 
הודעות: 20
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 11:19

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהעל ידי zigi » 03 ספטמבר 2009, 18:24

בואו נראה מי יהיה הראשון מבין חברי הפורום שיצליח לעשות את זה. :roll:
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!

הודעהעל ידי yaakov » 04 ספטמבר 2009, 00:04

מדליק, בכלל אחרי ששמעתי על המכשיר, אני חושב לקנות רוטר, זה הוסיף לחשק עוד יותר..
צריך אני חושב לעבור על הסרטון לאט ולראות את הצורות שהוא עושה לשרטט על לוח עץ באותו עובי ואורך בערך, לאט לאט ואח"כ לנסות. נראה נחמד.
ביוטיוב יש עוד כמה סרטונים נחמדים של עבודה עם רוטר
yaakov
משתמש ותיק
 
הודעות: 20
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 11:19

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהעל ידי zigi » 04 ספטמבר 2009, 07:12

אם מדברים על מה שרואים בסרט זה לא ראוטר , אלא מסור. אז אל תרוץ לקנות ראוטר.
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???

הודעהעל ידי elico » 04 ספטמבר 2009, 14:08

ֳ¬ֳ© ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ¬ֳ  ֳ°ֳ¸ֳ ֳ₪ ֳ«ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ±ֳ¥ֳ¡ֳ× ֳ¬ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪,
ֳ₪ֳ«ֳ¬ ֳ²ֳ°ֳ©ֳ©ֳ¯ ֳ¹ֳ¬ ֳ°ֳ©ֳ±ֳ¥ֳ© ֳ¥ֳ¨ֳ²ֳ©ֳ₪...
ֳ¢ֳ­ ֳ₪ֳ₪ֳ¥ֳ  ֳ¹ֳ²ֳ¥ֳ¹ֳ₪ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ­ ֳ¡ֳ²ֳ¶ֳ©ֳ®ֳ÷ ֳ²ֳ©ֳ°ֳ©ֳ©ֳ­ ֳ ֳ«ֳ¬ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ§ֳ¶ֳ©ֳ¸ ֳ²ֳ£ ֳ¹ֳ₪ֳ¢ֳ©ֳ² ֳ¬ֳ¸ֳ®ֳ₪ ֳ₪ֳ¦ֳ¥,
ֳ ֳ­ ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ·ֳ¶ֳ÷ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ¦ֳ®ֳ¯, ֳ₪ֳ©ֳ©ֳ÷ֳ© ֳ®ֳ¸ֳ©ֳ­ ֳ ֳ÷ ֳ₪ֳ«ֳ´ֳ´ֳ₪ ֳ¹ֳ¦ֳ¸ֳ·ֳ÷ , ֳ¦ֳ©ֳ¢ֳ©,

ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ ֳ°ֳ© ֳ®ֳ¡ֳ¨ֳ©ֳ§ ֳ²ֳ¥ֳ£ ֳ¬ֳ²ֳ¶ֳ®ֳ© ֳ«ֳ¹ֳ÷ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ₪ֳ¦ֳ£ֳ®ֳ°ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ²ֳ¬ֳ₪ ֳ«ֳ ֳ¯ ֳ÷ֳ®ֳ¥ֳ°ֳ₪...
סמל אישי של המשתמש
elico
מנהל פורום
 
הודעות: 339
הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהעל ידי Eliko » 04 ספטמבר 2009, 23:17

זיגי
לבקשתך

עשיתי זאת לפני כמה שנים כמתנת חג מולד.
קבצים מצורפים
rudolf01.jpg
מעץ אורן פשוט . ניסרתי עם משור נימה .היה לי ציור מוכן מבט מהצד ומבט מלפנים.
סמל אישי של המשתמש
Eliko
סופר משתמש
 
הודעות: 602
הצטרף: 13 אוגוסט 2007, 21:41

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהעל ידי zigi » 05 ספטמבר 2009, 19:38

אלי ידידי,
כתבו בהתחלה "בחור מוכשר" כנראה שהתכוונו אליך.
אתה עם הנסיון שלך מי יעמוד בפניך???? :lol:
סמל אישי של המשתמש
zigi
מנהל פורום
 
הודעות: 1849
הצטרף: 12 אוגוסט 2007, 23:59
מיקום: סלעית

Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???

הודעהעל ידי yaakov » 06 ספטמבר 2009, 12:51

כן ביררתי וזה מסור סרט, שמע, טעויות של מתחיל, עדיין אופנתי, כמה עולה דבר כזה?

לגבי ראוטרים ראיתי שיש שני סוגים, אחד שמחזיקים ביד ואחר שהוא קבוע עם ציר שמסובב מלמטה ועליו מניחים את הפלטה.
אמרו לי שהוא כלי שלא מומלץ לקנות למה הוא מסוכן מאוד, נגיעה קלה בציר כשהוא מסתובב והלכה האצבע
yaakov
משתמש ותיק
 
הודעות: 20
הצטרף: 30 אוגוסט 2009, 11:19

Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???

הודעהעל ידי elico » 06 ספטמבר 2009, 18:38

ֳ¦ֳ₪ ֳ«ֳ¡ֳ¸ ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ®ֳ©ֳ¥ֳ§ֳ£,

ֳ ֳ¬ֳ©ֳ·ֳ¥ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ­ ֳ®ֳ°ֳ¶ֳ§ !!!
סמל אישי של המשתמש
elico
מנהל פורום
 
הודעות: 339
הצטרף: 22 אפריל 2009, 17:26


חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים

cron