ֳ«"ֳ« ֳ´ֳ¹ֳ¥ֳ¨, ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ©ֳ´ֳ₪
ֳ«ֳ£ֳ ֳ© ֳ¬ֳ°ֳ±ֳ¥ֳ÷ ֳ¡ֳ¡ֳ©ֳ÷ ! ! !
http://www.youtube.com/watch?v=YXW55S4X9zo
ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸!
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸!ֳ«"ֳ« ֳ´ֳ¹ֳ¥ֳ¨, ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ©ֳ´ֳ₪
ֳ«ֳ£ֳ ֳ© ֳ¬ֳ°ֳ±ֳ¥ֳ÷ ֳ¡ֳ¡ֳ©ֳ÷ ! ! ! http://www.youtube.com/watch?v=YXW55S4X9zo
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!ממש יפה תאכל'ס זה יכול להיות שיטת אומנות של ליצור מודלים מיוחדי מקוביה ורוטר בחיתוחכים נכונים.
אשר לנסות לעשות פרח או חיות אחרות וכו', זה יכול להיות גם מאוד שימושי מלבד תחביב, למשל להוסף פרחים לכיסאות כשיוצרים אותם תוך דקה וכו'..
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!בואו נראה מי יהיה הראשון מבין חברי הפורום שיצליח לעשות את זה.
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר!מדליק, בכלל אחרי ששמעתי על המכשיר, אני חושב לקנות רוטר, זה הוסיף לחשק עוד יותר..
צריך אני חושב לעבור על הסרטון לאט ולראות את הצורות שהוא עושה לשרטט על לוח עץ באותו עובי ואורך בערך, לאט לאט ואח"כ לנסות. נראה נחמד. ביוטיוב יש עוד כמה סרטונים נחמדים של עבודה עם רוטר
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???אם מדברים על מה שרואים בסרט זה לא ראוטר , אלא מסור. אז אל תרוץ לקנות ראוטר.
Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???ֳ¬ֳ© ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ®ֳ¹ ֳ¬ֳ ֳ°ֳ¸ֳ ֳ₪ ֳ«ֳ¦ֳ₪ ֳ®ֳ±ֳ¥ֳ¡ֳ× ֳ¬ֳ²ֳ¹ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪,
ֳ₪ֳ«ֳ¬ ֳ²ֳ°ֳ©ֳ©ֳ¯ ֳ¹ֳ¬ ֳ°ֳ©ֳ±ֳ¥ֳ© ֳ¥ֳ¨ֳ²ֳ©ֳ₪... ֳ¢ֳ ֳ₪ֳ₪ֳ¥ֳ ֳ¹ֳ²ֳ¥ֳ¹ֳ₪ ֳ ֳ÷ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ ֳ¡ֳ²ֳ¶ֳ©ֳ®ֳ÷ ֳ²ֳ©ֳ°ֳ©ֳ©ֳ ֳ ֳ«ֳ¬ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ§ֳ¶ֳ©ֳ¸ ֳ²ֳ£ ֳ¹ֳ₪ֳ¢ֳ©ֳ² ֳ¬ֳ¸ֳ®ֳ₪ ֳ₪ֳ¦ֳ¥, ֳ ֳ ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ·ֳ¶ֳ÷ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ¦ֳ®ֳ¯, ֳ₪ֳ©ֳ©ֳ÷ֳ© ֳ®ֳ¸ֳ©ֳ ֳ ֳ÷ ֳ₪ֳ«ֳ´ֳ´ֳ₪ ֳ¹ֳ¦ֳ¸ֳ·ֳ÷ , ֳ¦ֳ©ֳ¢ֳ©, ֳ ֳ¡ֳ¬ ֳ ֳ°ֳ© ֳ®ֳ¡ֳ¨ֳ©ֳ§ ֳ²ֳ¥ֳ£ ֳ¬ֳ²ֳ¶ֳ®ֳ© ֳ«ֳ¹ֳ÷ֳ₪ֳ©ֳ₪ ֳ¬ֳ© ֳ₪ֳ¦ֳ£ֳ®ֳ°ֳ¥ֳ÷ ֳ ֳ²ֳ¬ֳ₪ ֳ«ֳ ֳ¯ ֳ÷ֳ®ֳ¥ֳ°ֳ₪...
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???זיגי
לבקשתך עשיתי זאת לפני כמה שנים כמתנת חג מולד.
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???אלי ידידי,
כתבו בהתחלה "בחור מוכשר" כנראה שהתכוונו אליך. אתה עם הנסיון שלך מי יעמוד בפניך????
Re: משהו נחמד-בחור מוכשר! רוטר???כן ביררתי וזה מסור סרט, שמע, טעויות של מתחיל, עדיין אופנתי, כמה עולה דבר כזה?
לגבי ראוטרים ראיתי שיש שני סוגים, אחד שמחזיקים ביד ואחר שהוא קבוע עם ציר שמסובב מלמטה ועליו מניחים את הפלטה. אמרו לי שהוא כלי שלא מומלץ לקנות למה הוא מסוכן מאוד, נגיעה קלה בציר כשהוא מסתובב והלכה האצבע
Re: ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ°ֳ§ֳ®ֳ£-ֳ¡ֳ§ֳ¥ֳ¸ ֳ®ֳ¥ֳ«ֳ¹ֳ¸! ֳ¸ֳ¥ֳ¨ֳ¸???ֳ¦ֳ₪ ֳ«ֳ¡ֳ¸ ֳ®ֳ¹ֳ₪ֳ¥ ֳ₪ֳ¸ֳ¡ֳ₪ ֳ©ֳ¥ֳ÷ֳ¸ ֳ®ֳ©ֳ¥ֳ§ֳ£,
ֳ ֳ¬ֳ©ֳ·ֳ¥ ֳ¦ֳ₪ ֳ¹ֳ ֳ®ֳ°ֳ¶ֳ§ !!!
10 הודעות
• עמוד 1 מתוך 1
חזור אל חריטה, גילוף ופיסול בעץ מי מחוברמשתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־3 אורחים | |||||