עמוד 1 מתוך 1

קערה

הודעהפורסם: 21 מאי 2009, 21:43
על ידי ykyk
קערה מתוך קערה

הללויה. תודה שגאלת אותנו מתקופה יבשה

הודעהפורסם: 21 מאי 2009, 22:03
על ידי eyal g
שאלות :
1. איך קוראים לך? אני מניח שלא יקיק
2. למה משמש סרט המתכת על השפה? למניעת פתיחה של סדקים?
כל הכבוד על הביצוע. רק לפני מעט זמן חיפשת רעיון וכבר ביצעת להפליא.
תמשיך לשמש השראה לכולנו
איל

אם פעם יהיה לך זמן ...

הודעהפורסם: 22 מאי 2009, 21:30
על ידי Pini Gold
אז נסה להסביר מה אתה מציג. מה המטרה? האם אתה חורט את הקערה הפנימית כי החיצונית נסדקה? מה סוגי הכלים בהם אתה משתמש לצורך החריטה המיוחדת הזו?
איזה סוג עץ זה מהמם זה?

Re: הללויה. תודה שגאלת אותנו מתקופה יבשה

הודעהפורסם: 22 מאי 2009, 22:05
על ידי ykyk
שלום
אני ישראל או לחילופין ykyk
בקצה הקערה היה סדק טבעי שהתחיל להיפתח שמתי דבק ואת הסרט ואני חושב
להוריד אותו רק בשלב הסופי.
ביי

Re: אם פעם יהיה לך זמן ...

הודעהפורסם: 22 מאי 2009, 22:10
על ידי ykyk
שלום
העץ הוא פיקן
ואני מנסה להוציא קערה מתוך קערה בדופן של הקערה הגדולה נוצר סדק טבעי שהיה צורך לטפל בו
ביי

Re: אם פעם יהיה לך זמן ...

הודעהפורסם: 22 מאי 2009, 22:19
על ידי ykyk
שלום
בקשר לכלים שכחתי להסביר.
הכלי הוא מוט מרובע שבקצה יש לו בורג הידוק ולתוכו נכנס מרובע באורך של 8"n
שיש לו בקצה בורג היודק עלוו אני שם עוד חתיכה שנותנת לי להיכנס בסיבוב
מקווה שהיבנת
ביי

Re: הצלת מרכז - סקירונת

הודעהפורסם: 24 מאי 2009, 10:26
על ידי max63
הצלת מרכז (center saving אצל הבריטים או coring system אצל האמריקאים) היא טכניקה עם כמה יתרונות מידיים: כאשר שילמת עשרות דולרים על עץ אקזוטי, ממש פשע להפוך 80% ממנו לנסורת. ניתן להפיק ממנו כמה קערות נוספות באמצעות כלי מתאים. התוצר מכונה nested bowls (מספר קערות היושבות זו בתוך זו עם מראה כללי דומה). יש התומכים בשימור הסביבה ובעבורם פעולה זו כדאית על כל גוש גדול של עץ. לסיום, בפעולה יחסית פשוטה ניתן לקבל חריטה גולמית של קערה נוספת, ולעיתים 2 או 3 בבת אחת.
הכלים השולטים בשטח כולם יקרים להפליא, ומכאן היתרון של ישראל עם המכשיר שלו. לקריאה נוספת חפש מידע על kelton mcnaughton centre saver מניו-זילנד, ה-Easy Core System מתוצרת Oneway או Stewart Slicer Tool. יש עוד מערכת או שתיים בשוק. מחיר ממוצע הוא 170 דולר, לפני משלוח. ברובם יש ציר עליו יושב בצד אחד להב די מסיבי ובצד החרט ידית שנותנת מנוף מתאים.
מקס

Re: קערה

הודעהפורסם: 24 מאי 2009, 21:32
על ידי ykyk
שלום
נשאר רק עוד חמש ס"מ למרכז
ביי

Re: הללויה. תודה שגאלת אותנו מתקופה יבשה

הודעהפורסם: 27 מאי 2009, 20:36
על ידי ykyk
שלום
המשך עבודה עם קערה מתוך קערה
בי