עמוד 1 מתוך 1

בקשה...

הודעהפורסם: 03 מאי 2009, 17:33
על ידי rafiky
אני מחפש מישהו שיוחל ללמד אותי לפחות קצת את ההתחלה בגילוף בצפון(אצבע הגליל) אשמח אם תתנו לי מספר של מישהו שיוכל ללמד אותי...

Re: בקשה...

הודעהפורסם: 03 מאי 2009, 22:27
על ידי rafiky
תודה על העצה אני העשה זאת