עמוד 1 מתוך 1

כלי לחריטה

הודעהפורסם: 08 אפריל 2009, 07:33
על ידי ykyk
חג שמח
עשיתי כלי לחריטה אני לט יודע את שמו הוא עדיין לא גמור סופית
ביי

Re: כלי לחריטה

הודעהפורסם: 08 אפריל 2009, 15:28
על ידי gal-galim
תסביר איזה מהמקדחים הוא הכל
ואם אתה מתכוון לכלי בורת הפרסה הרי שזה הוק טול HOOK TOOL

ביי בייי

Re: כלי לחריטה

הודעהפורסם: 08 אפריל 2009, 17:35
על ידי ykyk
שלום
המקדחים לא קשורים לעניין קיבלת אותם כשעשו לי חריטה בקצה המוט
את הכלי הזה רואים בעיקר בסירטוני חריטה עתיקה
מהמקדחים אפשר לעשות סכין מצויין
חג שמח ביי
http://www.youtube.com/watch?v=l7J-3hcmmjM

Re: כלי לחריטה

הודעהפורסם: 09 אפריל 2009, 21:41
על ידי ykyk