עמוד 1 מתוך 1

מה דעתכם?

הודעהפורסם: 26 ינואר 2009, 18:17
על ידי Moshe Eshel
האם זה יכול להיקרא עבודת יד?
וגם תהליך היבוש מאוד מעניין... שווה מחשבה ובטח שצפייה


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8vLN5c5zgsA[/youtube]