עמוד 1 מתוך 3

ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 15 ינואר 2009, 12:16
על ידי Elisha Dvir
לקחתי על עצמי לארגן, למשתתפי הפורום הזה, ביקור בדימאר (מפעל בשלומי שמייצר כרסומים לנגרות).
היום הצלחתי ליצור קשר עם מנהל המכירות - איציק גרוס, שאמר שלדימאר יש ענין רב באירוח קבוצה כמו שלנו. איציק הבהיר לי שאין שום אפשרות לארגן את זה ביום ו' (המפעל סגור). ניתן לערוך את הביקור רק ביום חול, ועדיף בבוקר. השעה המאוחרת ביותר שהוא הסכים לקבל אותנו היא 13:30.
אני מפנה אליכם את השאלות הבאות:
* מי ירצה לפנות אחה"ץ ביום חול ולהגיע לביקור כזה (ואיזה יום בשבוע יתאים יותר)?
* אולי כדאי להרחיב את המסגרת ולפרסם את הביקור גם בפורום נגרות של וואלה (אחרי הכל, קהל היעד לשיחה על כרסומים הם נגרים)?

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 15 ינואר 2009, 12:32
על ידי Moshe Eshel
אלישע, כל הכבוד על היוזמה!
בעבר אורגנו על ידי החברים מספר ביקורים לכל מיני מקומות (מחסני עצים, מנסרות, מפעלים וכו') והיה מאוד מוצלח (אני מעיד על אלה שאני הייתי בהם, וגם מה שסופר לי על אלה שלא) ומחכים.

אישית אני לא מאמין שאני אוכל להשתתף (יום עבודה וכו'), אבל מקווה מאוד שתצליח לארגן חבורה מכובדת.

לגבי הפורום בוואלה בוודאי יכעסו עלי, אבל רובם קוראים גם את הפורום הזה - אז אני לא רואה סיבה לפרסם שם (אני כמובן משוחד), מצד שני אין שום סיבה לא לפרסם שם במקביל... הבעיה היחידה היא שצריך לעקוב אחרי שתי הפורומים לצורך מענה לתגובות - זה קצת מעצבן כי לפעמים אתה מרגיש שאתה מדבר אל עצמך בסטריאו, אבל זה לא באמת נורא.

אם במקרה הם יחלקו מתנות, לא לשכוח להביא גם לי :-)

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 15 ינואר 2009, 17:23
על ידי zigi
פנוי להצטרפות, רצוי לא בימי ב' בשבוע.
אין בעיה לפרסם בפורום המקביל, כולנו בוחשים באותן הצלחות.
בהצלחה וברכה על היוזמה

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 15 ינואר 2009, 23:24
על ידי dar71
אשמח להצטרף אין עדיפות ליום ספציפי

Re: זיגי

הודעהפורסם: 16 ינואר 2009, 00:26
על ידי zigi
כן יהודה , הגעתי אמש, מנסים להתאושש.

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 16 ינואר 2009, 03:09
על ידי Elisha Dvir
היוזמה לביקור היא לא שלי. זוהי שליחות שאביחי אייסמן הטיל עלי. הבנתי שהיה בעבר נסיון לארגן ביקור כזה אבל חסרה שם מעט נחישות או משהו דומה.
באותה הזדמנות לקחתי על עצמי גם לארח מפגש אחד בביתי באביב.

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 16 ינואר 2009, 13:09
על ידי maamoon
אשמח להצטרף בימי השבוע בשעה 13:30 מתאים אני יבוא עם בגדי העבודה כמובן

Re: ביקור בדימאר

הודעהפורסם: 17 ינואר 2009, 00:38
על ידי Pini Gold
אשמח להתעדכן לגבי המועד.