גימור למערוך
עשיתי מערוך קטן מעץ בוק (תאשור?). אחרי הגימור בניר לטש המשכתי עם בד טריקו ושבבים ויצא חלק ומבהיק. לפני שאני מוריד אותו מהמחרטה, אני מבקש חוות דעת - האם יש צורך בגימור נוסף (אולי שמן זית)?
ללמוד, להבין ולקדם את אומנות עבודת העץ, נגרות, גלוף, חריטה ופיסול בישראל
https://www.nagaroot.com/forum1/