עמוד 1 מתוך 1

גימור למערוך

הודעהפורסם: 03 ינואר 2009, 03:44
על ידי Elisha Dvir
עשיתי מערוך קטן מעץ בוק (תאשור?). אחרי הגימור בניר לטש המשכתי עם בד טריקו ושבבים ויצא חלק ומבהיק. לפני שאני מוריד אותו מהמחרטה, אני מבקש חוות דעת - האם יש צורך בגימור נוסף (אולי שמן זית)?

Re: גימור למערוך

הודעהפורסם: 03 ינואר 2009, 10:49
על ידי maamoon
לא אל תגמר אותו , מעוכים לא מגמרים בדרך כלל