האמת זה ממש לא מסובך, אחרי שגומרים לחרוט את הצורה הרצויה ועושים שיופים (אם צריך ורוצים) לוקחים טוש - עדיף כזה שמוציא מעט יחסית דיו, ותוך כדי סיבוב מציירים על הסביבון (לפי הטעם והיעד) - זה עושה כידוע עיגול יפה
החלק החשוב זה שצריך לעשות מעל פיניש עם משהו שהוא לא מיימי כדי שלא ימרחו הטושים (קרנאובה עובד נהדר) - או לחלופין לתת לטושים להתייבש היטב לפני מריחת או התזת הפיניש...
יש שם סביבון אחד או שתיים שהשתמשתי עליהם בכלי הצ'אטר שהראיתי ביום שישי ואז יש אפקט יותר מעניין בשילוב הצבע.