עמוד 1 מתוך 1

סביבונים טריים,

הודעהפורסם: 25 דצמבר 2008, 19:02
על ידי Moshe Eshel
יש לי עוד 30 לעשות בערך...

ספר קצת על הצביעה. מה הטכניקה?

הודעהפורסם: 26 דצמבר 2008, 22:45
על ידי eyal g
יצא יפה. חג שמח :D

Re: ספר קצת על הצביעה. מה הטכניקה?

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2008, 21:23
על ידי Moshe Eshel
האמת זה ממש לא מסובך, אחרי שגומרים לחרוט את הצורה הרצויה ועושים שיופים (אם צריך ורוצים) לוקחים טוש - עדיף כזה שמוציא מעט יחסית דיו, ותוך כדי סיבוב מציירים על הסביבון (לפי הטעם והיעד) - זה עושה כידוע עיגול יפה :lol:

החלק החשוב זה שצריך לעשות מעל פיניש עם משהו שהוא לא מיימי כדי שלא ימרחו הטושים (קרנאובה עובד נהדר) - או לחלופין לתת לטושים להתייבש היטב לפני מריחת או התזת הפיניש...

יש שם סביבון אחד או שתיים שהשתמשתי עליהם בכלי הצ'אטר שהראיתי ביום שישי ואז יש אפקט יותר מעניין בשילוב הצבע.

Re: ספר קצת על הצביעה. מה הטכניקה?

הודעהפורסם: 27 דצמבר 2008, 21:38
על ידי ranshara
חנוכה הוא חג טוב.....