בקשה למי שהיה במפגש עם ז'אן אסקולן

פורסם:
15 דצמבר 2008, 19:28
על ידי Moshe Eshel
אם הייתם במפגש עם ז'אן אסקולן שהיה ב27.11 אצל אלי אביסרה - אני אשמח לקבל תמונות מהמפגש והתרשמות שלכם או אפילו (עדיף) סקירה מפורטת של מה ואיך היה
תודה!
Re: בקשה למי שהיה במפגש עם ז'אן אסקולן

פורסם:
20 דצמבר 2008, 06:27
על ידי ezerzur
המפגש היה מעלף , ג'אן ואלי הדגימו לחליפין , ג'אן הדגים עבודה עם התפסנית המתכוננת שהמציא , פשוט חבל"ז , מעבר לכך הדגים חריטה דקה , אלי הסביר והדגים INLEY ושוב עם המתקן המיוחד שיוצר בשבדיה , סכ"ה 8 שעות של הנאה צרופה , היה שווה , יש לי צילומים , כתוה דאר אלק' ואשלח לך
עזר
Re: בקשה למי שהיה במפגש עם ז'אן אסקולן

פורסם:
20 דצמבר 2008, 19:24
על ידי Moshe Eshel
[email protected]
ותודה על המחמאות, יש עוד הרבה מה להשתפר (איכות חיתוך, ולעשות את זה עם פיניש פעם אחת) - יש לי חתיכת אבוני שפשוט מתחננת להפוך לטרמבלור חסר מעש...

Re: בקשה למי שהיה במפגש עם ז'אן אסקולן

פורסם:
31 דצמבר 2008, 22:54
על ידי YAFIT
אני מבקשת אם תוכל לשלוח גם לי תמונות מהמפגש עם ז'אן
זו כתובת הדואר האלקטרוני שלי :
[email protected]
אודה לך אם תשלח לי את התמונות!