אני גר במרכז (נתניה) אבל יקח לי זמן להתחיל לבנות אותה
Re: בנית מחרטה
פורסם: 08 דצמבר 2008, 22:23
על ידי maamoon
יש לי מחרטה עובדת , ברוך השם, אבל אני חושב על עוד אחת מעשי יד.. בשמחה אשתף פעולה עם נתניה זה קרוב לי, תצור 'שק במאיל MAILTO:[email protected] ותעשה REPLAY ולא נושא חדש לתגובה