עמוד 1 מתוך 1

בנית מחרטה

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2008, 21:09
על ידי zvika4040
אני גר במרכז (נתניה) אבל יקח לי זמן להתחיל לבנות אותה :lol:

Re: בנית מחרטה

הודעהפורסם: 08 דצמבר 2008, 22:23
על ידי maamoon
יש לי מחרטה עובדת , ברוך השם, אבל אני חושב על עוד אחת מעשי יד.. בשמחה אשתף פעולה עם נתניה זה קרוב לי, תצור 'שק במאיל MAILTO:[email protected]
ותעשה REPLAY ולא נושא חדש לתגובה