עמוד 1 מתוך 1
עבודה עם עץ זית

פורסם:
07 דצמבר 2008, 21:18
על ידי maamoon
מחתיכת גזע עץ זית זרוקה ברחוב שלי יש עוד שאני אלך לאסוף
Re: עבודה עם עץ זית

פורסם:
07 דצמבר 2008, 21:48
על ידי Pini Gold
משגע העץ הזה. בקצב הזה של העבודות שלך, איך אתה שומר את הכילים שלך מושחזים?
Re: עבודה עם עץ זית

פורסם:
07 דצמבר 2008, 22:40
על ידי Saba_jackson
אני רואה שאווירת החג השפיעה עליך לטובה!
נראה לי שעבודה עם עץ זית צריכה להיות די מרגשת, ענף עץ זית מסמל שלום, הענפים מופיעים גם בסמל המדינה הפרי מופיע בשבעת המינים והשמן משמש למאכל ולמאור להדליק חנוכיות וכו' מהגפת שזה מה שנשאר מהכבישה אפשר להשתמש לחימום הבית ולבישול,
ואם גם עושים כלים נאים ממנו אז כנראה זה מלך העצים!
ומי יהיה מלך החרטים...?
Re: עבודה עם עץ זית

פורסם:
07 דצמבר 2008, 23:09
על ידי maamoon
מדי פעם העברה ידנית על נייר ליטוש 120 ומדי שבוע או כך אני לוקח אותם להשחזה אצלי בעבודה
Re: עבודה עם עץ זית

פורסם:
08 דצמבר 2008, 12:25
על ידי eyal g
אין על הטקטסטורה. ממש תפסת גזע מעניין.
יפה מאוד.