Re: צלוחית מעץ בוק התוצר היומי

פורסם:
04 דצמבר 2008, 23:15
על ידי iavihay
יפה מאמון.. אבל למה עשית את החור באמצע..?

Re: צלוחית מעץ בוק התוצר היומי

פורסם:
05 דצמבר 2008, 10:36
על ידי maamoon
זה לא חור, אני מסובב את הצלחת על שני עוקצים מחוסר תקציב לקניית פוטר זמנית , ולכן זה המקום שבו היה הסביבון של העוקץ המת