עמוד 1 מתוך 1

צלוחית מעץ בוק התוצר היומי

הודעהפורסם: 04 דצמבר 2008, 20:21
על ידי maamoon
מעץ בוק קשה קשה

Re: צלוחית מעץ בוק התוצר היומי

הודעהפורסם: 04 דצמבר 2008, 23:15
על ידי iavihay
יפה מאמון.. אבל למה עשית את החור באמצע..? :wink:

Re: צלוחית מעץ בוק התוצר היומי

הודעהפורסם: 05 דצמבר 2008, 10:36
על ידי maamoon
זה לא חור, אני מסובב את הצלחת על שני עוקצים מחוסר תקציב לקניית פוטר זמנית , ולכן זה המקום שבו היה הסביבון של העוקץ המת